اخبار روز

نگرانی ستار همدانی از اختلافات بین جواد نکونام و خطیر! / مصاحبه با همدانی در آستانه بازی استقلال و سپاهان!

استقلال به زودی در شهر اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت. در این بین اختلافات بین نکونام و خطیر دغدغه هواداران و بازیکنان است زیرا معتقدند این اختلافات بر روی بازی اعضای تیم تاثیر خواهد گذاشت.

ایمان گودرزی، استقلال قرار است مهمترین بازی خود در هفته سوم لیگ برتر را انجام دهد. حساسیت این بازی برای بازیکنان استقلال به خصوص برای مهاجمان این تیم بیشتر می شود. اگر استقلالی ها بتوانند گل بزنند، هزارمین گل این تیم به ثمر می رسد، پس چه بهتر که آبی پوشان با یک رکورد، پیروزی را جمع کنند، تا استقلالی ها به آن افتخار کنند. شاگردان نکونام با این پیش زمینه ذهنی میهمان تیم سپاهان در اصفهان خواهند بود و کارشناسان فوتبال این تیم را شانس اول قهرمانی می دانند. خیلی ها معتقدند کیفیت استقلال در اصفهان مقابل سپاهان تعیین کننده خواهد بود. بنابراین نکونام باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا نشان دهد برای هر بازی برنامه دارد و تیمش را از هر نظر برای کسب عنوان قهرمانی آماده کرده است. با توجه به تمام نکات مطرح شده و حساسیتی که پیرامون بازی استقلال و سپاهان در هفته سوم وجود داشت، از ستار همدانی، هافبک سابق استقلال پرسیدیم که نظرش در این مورد چیست؟

*استقلالی ها در دو بازی اول خود پیروز شده اند و این نشان می دهد که پیش بینی برخی کارشناسان پیش از فصل درباره استقلال اشتباه بوده است.
با توجه به مشکلات مدیریتی و سایر شرایط موجود عملا انتظار نمی رفت استقلال به این نتیجه برسد اما این تیم در آبادان موفق شد نفت را شکست دهد و بازی خوبی را مقابل ملوان در تهران به نمایش بگذارد. در شرایط فعلی استقلال توانست در مسیر قهرمانی بماند و حالا با آمادگی روحی خوبی در اصفهان به مصاف سپاهان می رود. امیدوارم این پیروزی ها ادامه داشته باشد.

*بعضی ها فکر می کنند استقلال خوب پیش می رود اما خوب بازی نمی کند! نطر شما چی هست؟
من فکر نمی کنم این یک اظهار نظر کارشناسی باشد. افرادی که این موضوع را مطرح می کنند قصد حمله به استقلال را دارند. اگر استقلالی ها با چهار گل بهترین خط حمله لیگ را بعد از سپاهان داشته باشند نشان می دهد که این تیم می تواند خوب بازی کند و گلزنان خوبی داشته باشد. مهمتر از این حرف ها این است که کادر فنی چه برنامه ای برای بازی دارد. ببینید تراکتور، سپاهان و پرسپولیس با حفظ فرم تیمشان توانستند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند در حالی که استقلال در این موضوع موفق نبود اما با تمام مشکلات موجود استقلال می تواند در بین این حریفان پیشتاز باشد.

تفاوت بین خوب و بد من را نگران می کند
*موضوعی که می تواند مانع موفقیت استقلال شود، اختلاف آقای خطیر و نکونام است و هواداران را نگران کرده است. نظر شما در مورد این موضوع چیست؟
من خیلی نگران اختلال خطیر و نکونام هستم. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات حل شود. اگر اختلافات باقی بماند قطعا روی استقلال تاثیر خواهد گذاشت.

*دو بازی اول استقلال را دیده اید. به نظر شما این تیم کجا نیاز به اصلاح دارد؟
فکر می کنم این تیم باید در همه زمینه ها تقویت شود. استقلال تیم بزرگی است و برای ادامه موفقیت باید در همه زمینه ها تقویت شود.

*استقلال در هفته سوم در مهمترین بازی خود به مصاف سپاهان می رود. در مورد این بازی چه فکر می کنید؟
در هر صورت سپاهان سرسخت ترین حریف استقلال در راه قهرمانی است. سپاهان تیم قدرتمندی است و سرمربی توانمندی دارد و مدیریت این باشگاه هم قوی است. فکر می کنم آنها مثلث موفقی را تشکیل دادند که برای هر حریفی می تواند خطرناک باشد. استقلال قطعا کار سختی در اصفهان پیش رو دارد و باید عاقلانه عمل کند و این حریف سرسخت را شکست دهد..

*شانس موفقیت استقلال در اصفهان چقدر است؟
نکونام مربی باهوش و توانمندی است و تاکنون به خوبی از پس مشکلات استقلال برآمده است. به گفته استقلالی ها او می تواند با ظرافت این حریف اصفهانی را شکست دهد.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا