اخبار روز

نگاهی به قیمت‌های اقامت در هتل اسپیناس تهران! / اقامت رونالدو در گران‌ترین اتاق هتل اسپیناس!

اقامت رونالدو در ایران قطعی شد و فوق ستاره پرتغالی که برای رویارویی با پرسپولیس به تهران آمده بود به همراه کاروان 85 نفره عربستان راهی هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد خواهد شد.

به گزارش پی ام آپ به نقل از فرارو؛ اگر گمانه زنی ها درست باشد، گران ترین اتاق هتل اسپیناس پالاس، اسکای سوئیت که در طبقه بالای هتل قرار دارد، اقامتگاه رونالدو در ایران خواهد بود. هزینه رزرو این سوئیت که دارای امکاناتی مانند بالکن، تلویزیون 65 اینچ، جکوزی و … می باشد، ناقابل شبی ۴۴ میلیون تومان است و آنطرف رزرو ارزان‌ترین اتاق در هتل اسپیناس پالاس شبی شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرج برمی‌دارد.

گران ترین اتاق هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد، سوئیت اسکای است. رزرو سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس شبی 44 میلیون تومان هزینه دارد که البته در روزهای اخیر نیز همینطور است. شهریور امسال 41.800.000 تومان با تخفیف.

گران ترین اتاق هتل اسپیناس پالاس که شاید محل سکونت کریستیانو رونالدو در ایران باشد، در طبقه بیست و یکم، آخرین طبقه هتل است. خود مسئولین هتل اسپیناس پالاس آن را به عنوان مرتفع ترین سوئیت پایتخت با مساحت 250 متر مربع معرفی می کنند.

از امکانات سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس می توان به اتاق خواب مجزا، اتاق مطالعه و سالن استراحت مستقل اشاره کرد. طبق عکس های سایت هتل اسپیناس پالاس، میز ناهارخوری 12 نفره، جکوزی و تلویزیون بالکن 65 اینچ، یخچال و مینی بار خودنمایی می کند. سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس گنجایش دو نفر را دارد و مابقی سوئیت های لوکس هتل اسپیناس پالاس مانند رویال سوئیت ویژه، سوئیت کینگ ویژه و سوئیت ویژه جونیور در طبقه 16 تا 20 قرار دارند. طبقه هتل ها و هر شب اقامت در این سوئیت ها بین 14 تا 400000 تومان هزینه دارد. هزینه تا 25000 و 200000 تومان می باشد.

سوئیت ویژه رویال هتل اسپیناس پالاس پس از سوئیت اسکای گران ترین اتاق هتل اسپیناس پالاس است. مسافری که می خواهد در هتل اسپیناس پالاس سوئیت ویژه رزرو کند باید شبی 25 میلیون و 200 هزار تومان بپردازد. مساحت 125 متر مربع است. در این اتاق وسایلی مانند فرش دستباف ایرانی، جکوزی، میز آرایش، میز تحریر، دو تلویزیون 55 اینچ و مینی بار وجود دارد. بوفه صبحانه رایگان و وای فای از دیگر گزینه های این اتاق است که به دو صورت یک خوابه و دو خوابه قابل سفارش است. در لیست گران ترین اتاق های هتل اسپیناس پالاس پس از سوئیت اسکای و سوئیت رویال باید به سوئیت سینگچر ویژه اشاره کنیم.

هزینه اقامت در سوئیت بی نظیر هتل اسپیناس پالاس شبی 21 میلیون و 200 هزار تومان می باشد. سوئیتی که 200 متر طول دارد و دو اتاق آن با یک راهرو به هم متصل می شوند. این هتل دارای وان و جکوزی، میز تحریر، تلویزیون 55 اینچی، میز ناهار خوری شش نفره و غیره می باشد و بر خلاف سوئیت اسکای به سمت شهر است. اکنون که سه مورد از گران ترین اتاق های هتل اسپیناس پالاس را بررسی کرده ایم، بد نیست نگاهی به ارزان ترین گزینه ها بیندازیم.

رزرو اتاق در هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد برای هر شب حداقل 6 میلیون و 200 هزار تومان هزینه دارد. با این پول می توانید اتاق های یک نفره واقع در طبقات 4 تا 9 هتل اسپیناس پالاس را رزرو کنید. در این اتاق ها که تنها گنجایش یک مسافر را دارند، امکاناتی مانند تلویزیون، حمام، چای ساز، یخچال، مبلمان و … وجود دارد و هزینه رزرو حدود 800 هزار تومان کمتر از اتاق های دو تخته استاندارد است.

رزرو اتاق استاندارد سه تخته در هتل اسپیناس پالاس شبی 8 میلیون و 600 هزار تومان است و اگر قصد رزرو اتاق خانواده سلطنتی را دارید باید شبی 9 میلیون تومان کنار بگذارید. در همان طبقه های 4 تا 9 هتل اسپیناس پالاس، سوئیت های کلاسیک جونیور قرار دارند. هزینه اقامت در این اتاق های 60 متری شبی 11900000 تومان می باشد. اتاق های دوتخته برتر و اتاق های سه تخته برتر را می توان در طبقات 10 تا 15 هتل اسپیناس پالاس رزرو کرد. هزینه اقامت در این اتاق ها به ترتیب 7.500.000 تومان و شبی 9.000.000 تومان می باشد.

رازهای سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس / از اقامتگاه رونالدو در ایران چه می دانیم؟

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا