اخبار روز سینمافیلم و سریال

نگاهی به بازیگران سریال فاصله ها پس از 13 سال! / آسمانی شدن دو تن از بازیگران جوان این مجموعه قلب همه را به درد آورد! + فیلم

سریال محبوب فاصله ها در سال 1389 از شبکه 3 سینما پخش شد. این سریال در 37 قسمت 50 دقیقه ای به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی به نمایش در آمد. در ادامه فیلمی از بازیگران این مجموعه تلوزیونی را بعد از 13 سال مشاهده می‌کنید:

داستان “فاصله‌ها” با بازی دانیال حکیمی انجام می شود. او یک فرد مذهبی و خوشنام در محله است و همه به او اعتماد دارند و به او مراجعه می‌کنند تا مشکلاتشان را حل کند. اما محسن متوجه می‌شود که پسرش سعید (با بازی شاهرخ استخری) در نماز و وظایف دینی خود سستی کرده است و او به دنبال راه حلی برای این مشکل است. اما یک حادثه‌ای رخ می‌دهد که باعث می‌شود محسن متوجه فاصله‌ای بین دیدگاه و ارزش‌های زندگی خود و دیدگاه سعید شود.

بعداً، سعید تصادف می کند. پدرش متوجه می‌شود که یک دختر ناشناس پشت فرمان بوده و یک جوان به نام ساسان همراه آنها بوده است. این موضوع باعث می‌شود که ماجراهای بی‌شماری بین پدر و پسر رخ دهد.

پدر سعید با لیلا مشیر (فاطمه گودرزی) که قبلاً نامزد او بوده است، برخورد می‌کند و تلاش می‌کند تا مشکلات زندگی او را حل کند.

 

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/نگاهی-به-بازیگران-سریال-فاصله-ها-پس-از-13/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا