اخبار روز سینما

بررسی استایل شیک پریناز ایزدیار! / به سبک پریناز ایزدیار لباس بپوشید! + عکس

پریناز ایزدیار یکی از خوش چهره ترین و با استعدادترین بازیگران ایرانی است که در سال 1364 به دنیا آمده و علاوه بر بازیگری صدا پیشگی نیز می‌کند. پریناز ایزدیار در رشته گرافیک تحصیل کرد و علارغم مخالفت‌های خانواده توانست در عرصه بازیگری فعالیت کند.

او یکی از محبوب ترین های سینمای ایران است، فرقی نمی کند در نقش خاکستری ظاهر شود یا نقش سفید، در هر صورت جذاب و البته شیک است. در این مطلب می خواهیم استایل پریناز ایزدیار را بررسی کنیم.

کاملا اسپرت

ابتدا نگاهی به انواع مدل لباس پریناز ایزدیار می اندازیم. این بازیگر گاهی اوقات لباس های بلند و سایر لباس های کوتاه را برای استایل خود انتخاب می کند. هر دو سبک کاملا به شما می آیند و البته مانند بقیه، هر سبک شخصیت خاصی به شما می دهد.

بررسی استایل پریناز ایزدیار، تعریفی جدید از ظرافت و زیبایی

لباس‌های بلند و کلاسیک

درست است که او لباس های کوتاهتر و اسپرت تری هم انتخاب می کند، اما هرگز از استفاده از لباس های بلند غافل نمی شود.
این استایل کاملا به او می آید و وقار خاصی به شخصیت او می بخشد. با این استایل گویا با پریناز دیگری روبه رو هستیم درست مثل نقش‌های متفاوتی که در فیلم‌هایش بازی می‌کند، استایل او نیز زیبا و دست نیافتنی است.

بررسی استایل پریناز ایزدیار، تعریفی جدید از ظرافت و زیبایی

لباس‌های کوتاه و اسپرت

طبق گفته هاینزدیکان او علاقه خاصی به پوشیدن شلوار واید دارد که معمولاً آن را برای مانتوهای کوتاهتر انتخاب می کند. در چنین شرایطی با یک استایل کاملا اسپرت طرف هستیم.
این سبک باعث می شود با او بیشتر احساس صمیمیت کنیم. انگار یکی مانند ما با دغدغه‌ها و علایق نزدیک به ماست.

بررسی استایل پریناز ایزدیار، تعریفی جدید از ظرافت و زیبایی

رنگ‌بندی لباس‌ها، کاملا هماهنگ

رنگ های مختلفی را در استایل خود انتخاب می کند و عجیب است که همه رنگ های انتخابی او زیبا هستند و کاملا به جا انتخاب شده اند. فرقی نمی کند مانتو یاسی کار شده با شال کرم پوشیده یا مانتو خردلی با شال سرمه ای، همه این رنگ ها با دقت انتخاب شده و کاملا هماهنگ شده اند.
رنگ های خنثی مانند خاکستری نوک مدادی نیز در میان کت های آن ها دیده می شود، اما عجیب اینکه در انتخاب این رنگ های خنثی دقت ویژه ای شده است.
و از رنگ مشکی هم حرفی نزنیم… این استایل وقار خاصی به پریناز می دهد، بنابراین نمی خواهید چشم از او بردارید.

بررسی استایل پریناز ایزدیار، تعریفی جدید از ظرافت و زیبایی

آرایش و مدل مو، کاملا برازنده

حالا که از استایل پریناز ایزدیار صحبت می کنیم، می توانیم سبک نقش هایی که او ایفا کرده است را به کلی نادیده بگیریم و فقط در مورد سبک هایی صحبت کنیم که کاملاً به انتخاب او است. آرایش او بسیار ساده و شیک است. مدل موی او چه مجعد و چه صاف، به صورت زیبایش شیرینی و نمک می بخشد. اگر موهایش صاف باشد، معصومیت و سادگی چهره اش بیشتر می شود، اما موهای مجعد شیطنت هایی به چهره او می افزاید.

بررسی استایل پریناز ایزدیار، تعریفی جدید از ظرافت و زیبایی

به ترکیب لباس های او در عکس های این صفحه نگاه کنید! چه چیزی را متوجه شدید شما قطعا می توانید هارمونی را در همه سبک های او ببینید.

ترکیب‌بندی لباس‌ها و اکسسوری، این همه زیبایی

به ترکیب لباس های او در عکس های این صفحه نگاه کنید! چه چیزی را متوجه شدید قطعا شما هم هارمونی را می توانید در تمام استایل های‌ او ببینید. هماهنگی رنگ یاسی مانتو، با رنگ کرم شال، هماهنگی رنگ بنفش یاسی دامن لباس او با رنگ مشکی، هارمونی رنگ های خردلی، نارنجی، زرد و بنفش.
پریناز حتی در انتخاب کفش، کیف و جواهراتش هم وسواس دارد. به رنگ طلایی کفش کتانی او که کاملا با کت و کیف زنانه اش ست می شود، نگاه کنید.

بررسی استایل پریناز ایزدیار، تعریفی جدید از ظرافت و زیبایی

خانم بازیگر و استایل مجلسی‌تر، چه خانمی!

سادگی خاص صورت او باعث می‌شود استایل‌های او ساده و خاص به نظر برسند، اما این بازیگر گاهی اوقات سبک‌های رسمی‌تری را انتخاب می‌کند که در آن رنگ مشکی بیشتر به چشم می‌آید. او در چنین استایل‌هایی از گوشواره و انگشتر خاص تر و به اصطلاح مجلسی استفاده می کند.

بررسی استایل پریناز ایزدیار، تعریفی جدید از ظرافت و زیبایی

رنگ‌های سرد یا گرم؟

اگر کمی در استایل و رنگ پوشش پریناز ایزدیار دقت کنیم، خواهیم دید که به نظر می رسد سلیقه او به سمت رنگ‌های سرد است. سرمه ای، یاسی، طوسی، خردلی و… اما گاهی رنگ های گرم را ترجیح می دهد، مانند این سبک زیبا و سنتی با ترکیبی زیبا از رنگ های سبز و قرمز.
به دست بند زیبای او دقت کنید، بسار خاص است. او در انتخاب کیف های خاص نیز شهرت دارد.

بررسی استایل پریناز ایزدیار، تعریفی جدید از ظرافت و زیبایی

شال، یا مینی اسکارف؟ هر دو برازنده!

پریناز ایزدیار را در مراسم های مختلف هم با شال و هم با مینی اسکارف دیده می شود. راستش را بخواهید، حتی اگر سلیقه ای باشد، افراد کمی می توانند بین استایل او با شال یا استایلش با روسری مینی یکی را انتخاب کنند. راستی شما به چه استایلی از او رای می دهید؟ شال یا مینی اسکارف؟
پریناز ایزدیار یک بانوی خوش استایل است که تعریف جدیدی از سادگی را در سبک او می بینیم.
اگر بخواهید از یک تا ده نمره دهید، به استایل او چه امتیازی می دهید؟ چه استایلی را ترجیح می دهید؟

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا