اخبار روز سینما

نگاهی به فیلم بعد از رفتن رضا نجاتی! + اعلام زمان اکران فیلم

رضا نجاتی کارگردان فیلم سینمایی «بعد از رفتن» در نشست مطبوعاتی این فیلم گفت: باید بگویم که در این فیلم بهترین تهیه‌کننده جهان را  همراه خود داشتم. آقای بابایی بسیار همراه و پایه است.

«بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی یکی از فیلم های موفق چهلمین جشنواره فیلم فجر بود. فیلمی که در فضایی متفاوت روایت می شود وانتقادات بسیاری را متوجه خود کرد، این فیلم امروز در آستانه اکران عمومی است. به بهانه آغاز اکران این فیلم از چهارشنبه 25 مرداد به ابعاد مختلف آن نگاهی می اندازیم.

به گزارش پی ام آپ، «بعد از رفتن» اولین ساخته رضا نجاتی است. کارگردانی که با ساخت چند فیلم کوتاه به سینما راه یافت و برای ساخت فیلم «ارفاق» موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه چهلمین جشنواره فیلم فجر شد.

این فیلم به زندگی پدر و پسری می پردازد که در جنوب کشور زندگی می کنند. مردی به نام آرش که پس از جدایی از همسرش برای ادامه زندگی به همراه پسرش به دور از اقوام و آشنایان به جنوب کشور رفت. خبر بازگشت این زن زندگی آرش را تحت تاثیر قرار می دهد. او برای کشف رازی راهی سفر می شود.

صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی سام، پانته آ پناهی ها، یسنا میرطهماسب، بهرام شاه محمدلو، ست برومند و روشنک گرامی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

صابر ابر در نمایی از فیلم «پس از رفتن»

صابر ابر بازیگر اصلی; پدری که با پسرش در جنوب تنها زندگی می کند و سال هاست منتظر بازگشت همسرش است تا از راز رفتن او مطلع شود. پانته ها پناهی ها اگرچه نقش طولانی ای ندارد اما در نقش یک زن جنوبی با گریمی متفاوت و لهجه ای جدید ظاهر شده و مدل بازیگری جدیدی را به نمایش گذاشته است.

یکی از بزرگترین برگ های برنده فیلم بازی بهرام شاه محمدلو است. او پس از سال ها فعالیت در سینما، تلویزیون و تئاتر اخیرا حضوری کمرنگ در سینما داشته و اکنون با موهای سفید و چهره ای سفید در نقش پدری به نام میکائیل ظاهر شده است که تاثیر زیادی در تاریخ سینما دارد.

پوریا رحیمی‌سام که برای بازی در فیلم زالاوا سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد و با سریال کسوف بسیار مورد توجه قرار گرفت، یکی از بازیگران نقش اول این فیلم است.

«پس از رفتن» به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی در چهلمین جشنواره فجر در دو رشته بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلم اول نامزد دریافت سیمرغ شد.

این فیلم از چهارشنبه 25 ام مرداد در سینماها نمایش داده شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا