اخبار روز سینما

همه چیز در مورد نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی!/عکس

به گزارش شما نیوز به نقل از پی ام آپ، از روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان می دهد پژمان جمشیدی به همراه همسر وبلاگ نویس اینستاگرامش نگار فرهمند در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی حضور دارد. پیش از این سام درخشانی در یک برنامه تلویزیونی از ازدواج پژمان جمشیدی و نگار فرهمند خبر داده بود. نگار فرهمند وبلاگ نویس و مدل است. در زمینه مد و لباس، لوازم آرایشی و زندگی روزمره فعالیت می کند. نگار بیش از 300 هزار دنبال کننده دارد.

عکس زیر متعلق به نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی است…

پژمان جمشیدی

همه چیز در مورد نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی!/عکس

پژمان جمشیدی متولد ۲۱ است شهریور 1356 بازیکن سابق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس هستند. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، استیل آذین، فولاد و ابومسلم بازی کرد. در سال 2011 که میروسلاو بلاژویچ (ملقب به چیرو) سرمربی تیم ملی کشورمان بود، برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2012 کره و ژاپن به این تیم دعوت شد و جایگزین فرهاد مجیدی شد.  آخرین بازیکنی که پرسپولیس را در اصفهان مقابل سپاهان برنده از زمین بیرون آورده ( سال 82 ) کسی نیست جز پژمان جمشیدی، بال راست آن روزهای پرسپولیس که بازی های جالبی از او می دیدیم.

این روزها به جای مستطیل سبز، شاهد بازی جمشیدی در قاب تلویزیون و این بار در نقش اول سریال پژمان هستیم. موضوع سریال پژمان درباره زندگی فوتبالیست هاست. جمشیدی درباره سریال پژمان می گوید: چهار ماه از عمرم را صرف این کار کردم و امیدوارم به نتیجه برسد.

پژمان داستان فوتبالیستی است که با همه تلاش هایش نتوانست برای چهارمین فصل متوالی تیمی را برای خود تشکیل دهد. پژمان کم کم وارد دوره ای می شود که افراد کمی او را در خیابان می شناسند و دیگر نمی تواند از امتیازات کمرنگ شدن شهرتش برخوردار شود، اما همچنان در حال ستاره شدن است و نمی خواهد بپذیرد که فوتبالش به همین شکل ادامه پیدا کند. این. تمام شده. رسیده است

پژمان جمشیدی در این سریال در کنار سام درخشانی ایفای نقش می کند که بهاره رهنما مدیر برنامه های پژمان، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، ویدا جوان و غلامحسین لطفی را ایفا می کند.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا