اخبار روز سینما

ببینید “جنیفر انیستون” در رابطه با تناسب اندام چه نظری دارد؟/ او تمرینات مختلفی از بوکس تا تمرینات ورزشی در خانه را انجام می دهد!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، جنیفر انیستون نفس عمیقی می کشد. حتی با نزدیک شدن به او، درخشان است و آماده صحبت در مورد تناسب اندام است. چند روزی است که رسماً به برند «Pvolve» که برند آموزش خانگی است، پیوسته است. این برند تمرینات و تجهیزاتی را برای تمرینات عملی در منزل ارائه می دهد.

مانند بسیاری از برندهای تناسب اندام، این یکی به شما کمک می کند که از نظر بدنی بهترین ظاهر خود را داشته باشید. البته این برند برخلاف رقبای خود مصمم است که این کار را بدون فشار آوردن به شما و ایجاد چالش های سخت انجام دهد. این برعکس جریانی است که باعث می شود احساس کنیم داریم چربی می سوزانیم و سپس سخت تر تمرین می کنیم.

نکته جنیفر آنیستون برای تناسب اندام ایده آل. از بوکس گرفته تا ورزش در خانه!

جنیفر انیستون: بدون ورزش نمی‌توانم خودم را احساس کنم

البته جنیفر انیستون برای آن اینجا نیست. او می‌گوید:

وقتی این ذهنیت وجود داشته باشد که اگر 45 دقیقه ورزش هوازی انجام ندهم، تمرین خوبی نداشته ام، دلسرد می شود. من برای مدت طولانی به آن اعتقاد داشتم. فقط بدنم را می سوزاندم و نابود می کردم.

با این حال، او اعتراف می کند که وقتی ورزش نمی کند خودش را احساس نمی کند. جنیفر آنیستون اعتراف می کند که در گذشته بیش از حد به خود فشار آورده است. او می گوید:

فیزیوتراپیستم یک عروسک باربی که با نوار کینزیو پوشانده شده بود به من داد. این یک تصویر ذهنی احمقانه است که بفهمم هدف از پوشیدن این نوار نشان دادن تمام آسیب هایی است که در 15 سال گذشته داشته ام.

نکته جنیفر آنیستون برای تناسب اندام ایده آل. از بوکس گرفته تا ورزش در خانه!

جست‌وجوی تمرین‌های سبک اما مؤثر که آسیب‌های کمر را تشدید نکند؛ بنابراین انیستون به تمرینات طلایی Pvolve روی آورد.

یکی از دوستان دخترم که از زمان شیوع کرونا او را ندیده بودم، در این مدت بدن او را به کلی دگرگون کرده بود. بدنش واقعاً زیبا شده بود و خودش می گفت انرژی اش مثل همیشه است.

برای جنیفر انیستون، Pvolve یک روش طلایی در نظر گرفته می شود، زیرا آنها نه تمرینات سخت و نه آسانی هستند. او در این راه روش های مختلفی را امتحان کرده که البته در برخی از آنها سوگند یاد کرده که دیگر از آنها پیروی نکند.

جنیفر انیستون: در بوکس، مچ دستم تحت فشار بود

حرکات کراس فیت بسیار تهاجمی است. این حرکت مربوط به کمیت است نه کیفیت و به بدن فشار وارد می کند. در بوکس هم زمان خوبی داشتم اما مچ دستم واقعا تحت فشار بود.

با این حال، تمرینات Pvolve با 15 دقیقه فعالیت شروع می شود که همزمان با نیازهای جنیفر آنیستون پس از ریکاوری بود و به او اجازه می داد بیش از حد معمول عرق کند.

نکته جنیفر آنیستون برای تناسب اندام ایده آل. از بوکس گرفته تا ورزش در خانه!در دنیای تناسب اندام، عمدتاً بخش ذهنی ارتباط ذهن و بدن برای دستیابی به نتایج بهتر دچار افت می شود، اما انیستون با انجام یک ورزش سنگین این مشکل را حل کرده است.

وقتی چیزی را بارها و بارها تکرار می کنید، نمی توانید درست فکر کنید یا واقعاً خوب تمرین نخواهید کرد.

برخلاف 45 دقیقه دویدن روی تردمیل، تمرینات کاربردی Pvolve به طور خاص برای بدن شما طراحی شده است و شامل حرکات هدفمند و هدفمند است. به گفته جنیفر انیستون، بهترین بخش این تمرین پس از آن ایجاد می شود. جایی که خستگی دیوانه وار، درد یا زمین خوردن را تجربه نمی کنید.

جنیفر انیستون: ترجیح می دهم با دوستانم ورزش کنم

برای انیستون، ورزش سبک که باعث می شود او احساس انرژی بیشتری کند، کلید اصلی است، اما داشتن روحیه خوب نیز مهم است. او اعتراف می کند:

نکته جنیفر آنیستون برای تناسب اندام ایده آل. از بوکس گرفته تا ورزش در خانه!

من خیلی ترجیح می دهم با دوستانم ورزش کنم. تمرینات خود را به تنهایی انجام دهید. اگه موزیک خوبی داری می تونی ازش لذت ببری ولی دوست دارم یکی راهنماییم کند. انجام دادن کمتر درست کارها برایم آسان است.

برای داشتن یک تمرین خوب، داشتن موسیقی خوب مکمل است. انیستون می گوید:

انتخاب آهنگ مورد علاقه ام برایم سخت است. بسیاری وجود دارد. من لیز را خیلی دوست دارم. او همچنین ریحانا را دوست دارد و البته من عاشق آهنگ های هیپ هاپ قدیمی دهه 90 هستم.

برگرفته از سایت سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا