اخبار روز سینما

عکس عاشقانه نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی لو رفت!/عکس

عکسی جدید از ترانه علیدوستی و نوید نحمد زاده منتشر شده است که همه را شوکه کرد.

عکس ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده در فیلم جدیدشان تفریق را در ادامه مشاهده می کنید.

ترانه علیدوستی در 22 دی سال 1362 در تهران به دنیا آمد. ترانه علیدوستی پسر نادره حکیم الهی مجسمه ساز و حمید علیدوستی است.

ترانه علیدوستی بازیگر سرشناس که با فیلم من ترانه 15 سال دارم به شهرت رسید.

 

عکس عاشقانه نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی لو رفت!/عکس

پدر ترانه علیدوستی بازیکن فوتبال ایرانی است.

پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی ایران و در حال حاضر مربی فوتبال است. مادرش نادره حکیم الهی، سنگ‌تراش و مجسمه‌ساز است. او یک برادر به نام پویان علیدوستی داشت کهدر چهارشنبه سوری سال 83 فوت کرد.

بیوگرافی ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی در 22 دی در سال 1362 در تهران به دنیا آمد. ترانه علیدوستی علاوه بر بازیگری، صداپیشه و مترجم ایرانی نیز هست. او 2 سال در هنرستان موسیقی تحصیل کرد و می تواند کلارینت و پیانو بنوازد. ترانه علیدوستی فرزند حمید علیدوستی بازیکن بزرگسال و مربی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران است. ترانه علیدوستی متاهل و دارای یک دختر است. ترانه علیدوستی مادر نادره حکیم الهی نیز هنرمند است. او استاد سنگ تراشی و مجسمه سازی است. ترانه علیدوستی یک برادر به نام پویان داشت که متاسفانه در حادثه آتش بازی سال 1362 او را از دست داد.

ترانه علیدوستی

ازدواج ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی در تابستان 1392 در سن 26 سالگی با آقای علی منصور ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام حنا شدند. همسر ترانه علیدوستی سابقه بازیگری دارد و در فیلم مرد به کارگردانی سهیل بیرقی نقش مجتبی براتی را بازی کرده است.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا