اخبار روز سینمافیلم و سریال

نمایش سریال “مادرخوانده” با بازی آناهیتا درگاهی در شبکه خانگی!/عکس

سریال “مادرخوانده” با بازی آناهیتا درگاهی و کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی مهدی یاری، در شبکه خانگی نمایش داده می شود.

همزمان با شروع پخش سریال “مادرخوانده”، تست گریم بازیگر اصلی فیلم نیز رونمایی شده است. این سریال با حضور هنرپیشه‌های مختلف، از جمله آناهیتا درگاهی، بهاره کیان افشار، پژمان بازغی، شهاب مظفری، هامون سیدی، علی استادی، حسین مهری، مجید نوروزی، آیدا ماهیانی، حامد رسولی، ستاره پروین و بهزاد هاشمی ساخته شده است. در “مادرخوانده”، آناهیتا درگاهی نقش یکی از کاراکترهای زنانه پرطرفدار سینما و شبکه خانگی را بازی می‌کند.

این سریال به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی مهدی یاری و با تولید موسسه سرورسانه پارسیان ساخته شده است و به زودی در شبکه خانگی قرار است پخش شود. پورکیان قبلاً سریال موفق “ممنوعه” را با تهیه‌کنندگی برادران یاری به شبکه خانگی ارائه داده بود و در “مادرخوانده” قصه‌ای پیچیده و چندوجهی را با روایتی تازه به تصویر کشیده است. در شعار این مجموعه تلویزیونی نیز آمده است: “فرصت پدرخوانده‌ها به سر رسید، حالا دورانِ مادر خوانده‌هاست!”

 

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا