اخبار روز سینما

نقش آفرینی ماریون کوتیار به عنوان ملکه برفی! + جزئیات

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ، ماریون کوتیار نقش خود را در نقش ملکه برفی در فیلم برج یخی لوسیل هادزیهالیلوویچ تایید کرد.

به گزارش پی ام آپ، ماریون کوتیار پس از بازی در فیلم «دختر آبی کوچولو» مونا آچاچی که برای اولین بار در کن اکران شد، با کارگردان دیگری همکاری خواهد کرد و در فیلم «برج یخی» لوسیل هادزیهالیلوویچ بازی خواهد کرد.

این دو در سال 2004 در فیلم «بیگناهی» با هم همکاری کرده بودند.

این فیلم اولین همکاری هادزیهالیلوویچ و موریل مرلین، تهیه کننده فیلم های «فرانسه» و «حقیقت» خواهد بود. پس از «گوش‌خیزک» برنده جایزه هیئت داوران سن سباستین، انتظار می رود برج یخی جاه طلبانه ترین فیلم کارگردان تا به امروز باشد.

برج یخی که توسط جف کاکس و هادزیهالیلوویچ نوشته شده است، در دهه 1970 اتفاق می‌افتد و داستان نوجوانی را دنبال می‌کند که از یک پرورشگاه در یک شهر کوهستانی فرار می‌کند. او با رویاهای بزرگ به پاریس می رود و به انباری پناه می برد که معلوم می شود استودیویی است که ملکه برفی در آن فیلمبرداری می شود. بازیگر این فیلم، کریستینا، زنی 40 ساله است که ژان را زیر بال خود می گیرد و تأثیر خطرناک و قدرتمندی بر زن جوانی می گذارد و خود را در او منعکس می کند.

مرلین گفت که پویایی قدرت بین این شخصیت فریبنده و نوجوان منعکس کننده شخصیت ملکه برفی است و فضایی آینه ای ایجاد می کند و عنصر فانتزی یک افسانه را زنده می کند.

مرلین که تهیه کنندگی «توهین» به کارگردانی زیاد دویری و «حقیقت» هیروکازو کوریدا را برعهده داشت، گفت که هادزیهالیلوویچ یک استوری بورد برای این فیلم تهیه کرده است و با طراح صحنه برای ایجاد «زیبایی شناسی جورج ملیس» همکاری خواهد کرد.

انتظار می رود فیلمبرداری این فیلم اوایل سال آینده در فرانسه آغاز شود.

هادزیهالیلوویچ چهار فیلم را در دو دهه گذشته کارگردانی کرده است که با فیلم «دهان ژان پی‌یر» شروع شد که در بخش نگاه جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد. بزرگترین موفقیت او تا به امروز “تکامل” است که در سال 2015 برنده جایزه بهترین عکاسی و جایزه ویژه هیئت داوران سن سباستین شد.

ماریون کوتیار 47 ساله در فیلم‌های کارگردانانی از جمله استیون سودربرگ، مایکل مان، وودی آلن، ژاک اودیارد و برادران داردن بازی کرده است. او برای نقش‌های مختلف در فیلم‌های پرفروش و مستقل شناخته می‌شود و جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار، جایزه گلدن گلوب و جایزه فیلم بفتا را دریافت کرده است و در سال ۲۰۱۰ به عنوان شوالیه هنر و نامه‌های فرانسه شد. تا سال 2020، فیلم های کوتیار بیش از 3.6 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته اند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا