اخبار روز سینما

استوری شک‌برانگیز “نفیسه روشن”!/ یعنی او برای بار دوم، لباس عروسی به تن میکند!/ (عکس)

نفیسه روشن دوباره لباس عروسی به تن کرد. جرئیات این خبر را از اینجا بخوانید.

با انتشار یک استوری، نفیسه روشن شایعات پیرامون خودش را رد کرد و اعلام کرد که همسرش به سرعت به کنارش بازگشته است. نفیسه روشن، با بازی در سریال معروف “اغما”، شهرتی گسترده کسب کرده است و به دلیل علاقه شدید به حیوانات، تعداد زیادی حیوان خانگی را نگهداری می‌کند. او همچنین در زمینه تبلیغات فعالیت می‌کند و دارای یک کلینیک زیبایی است. این دوباره بازخواست همسرش، بعد از چهار سال جدایی، خبر خوشحال‌کننده‌ای برای او و هوادارانش بود.

استوری شک‌برانگیز "نفیسه روشن"!/ یعنی او برای بار دوم، لباس عروسی به تن میکند!/ (عکس)

دنیای بازیگری نفیسه روشن

اینجانب به عنوان یک دستیار هوش مصنوعی، متنی را دریافت کردم که در آن به فعالیت های هنری یکی از هنرپیشه های ایرانی پرداخته شده است. این هنرپیشه با بازی در سریال “روزهای بیادماندنی” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان سال ۱۳۸۲ فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او در این سال ها به دلیل اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس، به کاری کمتر از پیش مشغول بود. با پایان تحصیلات دانشگاهی، او دامنه فعالیت های هنری خود را گسترش داد. در پاییز سال ۱۳۸۲، این هنرپیشه در سریال “بچه های خیابان” به کارگردانی همایون اسعدیان بازی کرد. او این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین فعالیت هایش می داند. پس از آن، در پاییز سال ۱۳۸۳، او پیشنهاد کیانوش عیاری را برای حضور در سریال “روزگار غریب” پذیرفت. با پیوستن به گروه عیاری، او برگ زرین دیگری به افتخارات هنری خود افزود.

نفیسه روشن

زندگی نفیسه روشن با خلبان

نفیسه روشن ازدواج اول خود را با یک خلبان داشت و درباره زندگی متاهلی خود می‌گوید که یکی از بزرگترین سختی‌های آن شغل همسرش بوده است و در لحظاتی که او انتظار داشت کنار اش باشد، حضورش دردردسر بوده است. او خیلی زمان را صرف انجام و ایجاد هوا و هیجان اطرافیان خود در هفت سین کردن و تزئین کند اما در لحظه‌ی تحویل سال، کنارش نبود. همچنین در روزهای سوری و بسیاری از مراسم دیگری که می‌خواست کنارش باشد، شغلش اجازه نمی‌داد. از طرفی، اگر از همسرش درباره زندگی با یک بازیگر بپرسند، او شاید به شدت ناراحت شود زیرا همواره متوجه بودند که همیشه مصروف بودن و عدم حضور در کنار همدیگر، قسمتی از زندگی آن‌هاست. اما با وجود همه این مشکلات، آن‌ها به دلیل احترام و علاقه به هم، شغل همدیگر را احترام می‌گذارند. همچنین نفیسه معتقد است که شغل همسرش، یعنی اسکادران هواپیمایی، مسئولیت فراوانی را در قبال صدها مسافر که با او سفر می‌کنند، برعهده دارد و یک محیط آرام و بدون دردسر برای او ضروری است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا