اخبار روز سینما

نفیسه روشن با گاو دوست شد

پی ام آپ: نفیسه روشن یکی از بازیگرانی است که در سال های اخیر همواره در میان شایعات مختلف بوده است. نفیسه روشن علاوه بر بازیگری، مدل نیز هست. نفیسه روشن یک بار طلاق گرفت و دوباره ازدواج کرد. نفیسه روشن گاهی با ارسال پست یا استوری به انتقاد از برخی اتفاقات اجتماعی در جامعه می پردازد. آخرین اخبار از نفیسه روشن به خواندن ادامه دهید

به گزارش خبر ملت، نفیسه روشن که در سال های اخیر معمولا پست های کنایه آمیز زیادی می گذارد، این بار عکسی از خود در کنار گاو منتشر کرده و اطرافیانش را به تمسخر گرفته است.

خانم روشن نوشت: درد است که با گاو می توانی ارتباط برقرار کنی اما با بعضی ها نه و آنها را از زندگیت بیرون کنی، یعنی گاو عشق را بیشتر می فهمد.

این انتشار عجیب و کنایه آمیز با واکنش های مختلفی همراه بوده است.

بوسه زیبای گونه مادرش.

نفیسه روشن با تبریک تولد مادرش نوشت: ببخش که این همه سال یه مشت دل سیاه به خاطر من پیرت کرد.

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام با انتشار عکسی همراه با متنی کوتاه به مادرش تبریک گفت.

او نوشت:

“دوستت دارم مادر.

روح قلب من

میخواستم این عکس رو برای تولدت بذارم

مامان، ببخشید، من دختر بدی بودم.

ببخشید هیچوقت به حرفات گوش نکردم چون پدر زندگی نظامی ام بودم.

هر دو رو ببخش

من بدون تو هیچی هستم پدر و مادرم

مرا ببخش که این همه سال گروهی از دل های سیاه به خاطر من تو را پیر کردند.

نفیسه روشن با گاو دوست شد

طلاق و ازدواج مجدد نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر تلویزیون از ازدواج جدید خود خبر داد.

روشن که در ایام اربعین 1400 به کربلا سفر کرده بود، پس از بازگشت به کشور با انتشار تصاویری از جمله عکس حلقه ازدواج خود از ازدواج مجدد خود خبر داد.

روشن این تصاویر را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.

1

2

آیا نفیسه روشن عمل زیبایی انجام داده است؟

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در سایت خود به شایعات جراحی زیبایی که اخیرا گریبان این بازیگر را گرفته بود پایان داد. در این پست روشن با لحن ناله ای صحبت می کند و از مخاطبانش می خواهد که گول هیچکس را نخورند و فقط زندگی کنند.

من باید بگویم؛ نفیسه روشن با عکس هایی که اخیرا در صفحه شخصی خود منتشر کرده شایعاتی مبنی بر انجام عمل جراحی زیبایی به وجود آورده است. متن کامل منتشر شده در این پست را در زیر بخوانید:

سلام دوستان عزیز

متأسفانه من مدتها درگیر چیزی بودم که وقت زیادی به من نداد، یک عمل سخت، حدود 3 ساعت!!!!! از غم و دردی که بعضی ها در این 4 سال به من داده اند!! اسمش رو علنی نمیارم چون ابروی شما رو بالا میبره!!!

اما به عزیزانم می گویم…فقط حرص نخورید و کارهایی که باعث شد من به جادو ایمان بیاورم را انجام ندهید…زیرا زندگی شما را سیاه می کند! فقط این اتفاقات برای من خودخواهانه بود………. چون به چوب خدا اعتقاد دارم گول هیچکس را نخورید. زنده…

همچنین هرکسی که گناهم را شست که جراحی زیبایی کردم، تمام ورم های صورتم به خاطر کورتون و مرفین است که امیدوارم خدا آنها را ببخشد، چون آنها را نمی بخشم.”

نفیسه روشن

گلایه نفیسه روشن از مشکلات معیشتی مردم

نفیسه روشن درباره اشاره فیلم وانتافه به مشکلات معیشتی مردم ادامه داد: متأسفانه در شرایطی هستیم که جای نقد و بحث درباره مشکلات جدی معیشتی مردم نیست و بارها حرف و اعتراض حق مردم به این مشکلات است. اساسا شنیده نمی شوند. در چنین شرایطی فیلمی مانند ونتاف یا نمایشنامه و درام می تواند صدای مردم برای شنیدن این اعتراضات و انتقادات باشد. مردم دل خود را در این گونه آثار می بینند و به آنها می پیوندند.

وی ادامه داد: هنر تنها چیزی است که می تواند بین سیاست و مردم صلح و آشتی ایجاد کند. هنر می تواند مردم را به صلح فراتر از مرزها دعوت کند و با ایجاد فضای گفتگو، جوامع را به سوی آشتی سوق دهد. و امیدوارم ونتاف نیز داستان خوبی باشد که مردم بتوانند با طنز خود ارتباط برقرار کنند و در آن به صدای دل خود گوش دهند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا