اخبار روز سینما

نظر سروش صحت درباره احتمال بازگشت به تلویزیون صحت: انگیزه ای برای کار در تلویزیون ندارم

سروش صحت گفت که هیچ پیشنهادی از تلویزیون و انگیزه ای برای کار در این رسانه ندارد. با پایان «بوکر» انگار ارتباطش با تلویزیون قطع شده است.

به گزارش پی ام آپ، سروش صحت کارگردان سریال «میگ تموم عمر چند تا بهاره» در گفت و گو با فرهیختگان از سریال جدیدش، ماجرای افتتاحیه کتاب و تصمیمش در قبال تلویزیون و رادیو گفت.

صحت در پاسخ به این سوال که در این شرایط اگر از تلویزیون پیشنهادی داشتید، آن را می پذیرفتید یا خیر؟ او گفت: نه پیشنهادی از تلویزیون دارم و نه فکری برای کار کردن در آن، در واقع انگیزه ای ندارم، چون برنامه ای داشتم که تمام شد و انگار چیزی از سرم بریده شد. “

وی درباره علاقه خود به کبتباز و سکوتش در خصوص تعطیلی این برنامه گفت: کبتباز پرمخاطب ترین کاری بود که تا به حال انجام داده ام و برای من معنای دیگری داشته و دارد و خیلی دوستش داشته ام و بسیار عالی بوده است. روی من و افکارم تأثیر بگذارد.” وقتی نمایش محبوبی مانند این بدون توضیح متوقف می شود، فکر نمی کنم نیاز به پیگیری داشته باشد.”

وی حقیقت بازگشت به تلویزیون را منوط به شرایط جدید دانست و گفت: گاهی اوقات اگر شرایط خانه پدر و مادرتان مثل قبل باشد، نمی خواهید به آن خانه برگردید و می خواهید زندگی کنید. ” در خانه خودتان.”

وی درباره امکان تولید برنامه «بوکمن» روی سکوها توضیح داد: شاید بخواهند اما آن برنامه با آن عنوان برای تلویزیون است، شاید روزی به شکل و شمایل دیگری کار کنیم اما این برند و عنوان است. برای تلویزیون.”

صحت در بخشی از این گفت و گو درباره اینکه در «میگ تموم عمر چنده تا بهاره» کار فانتزی وجود ندارد، گفت: «ایمان و هم ایمان، عقل فانتزی را ندارند و ما نداریم. یک امتیاز “نیم”. زمین با سورئال.” اخیرا شنیدم که اینطور است. چیزی که در ذهن داریم این است که در زندگی واقعی چه اتفاقی برای مردم می افتد. حالا که با شما صحبت می کنم، مغز من در جاهای دیگر است و چیزهای دیگری را به یاد می آورم. فکر می‌کردیم واقعی است و ما آن را نشان می‌دهیم، این که من به چیزی نگاه می‌کنم، چیز دیگری را به یاد می‌آورم یا وقتی صحبت می‌کنید، یک قطعه موسیقی به ذهن می‌رسد، فکر می‌کردیم سوررئال نیست. من و مدل ایمان صفایی فکر می‌کردیم ربطی به این موضوع ندارد، البته من فانتزی کورت ونه‌گات را دوست دارم و از آن لذت می‌برم.

وی درباره پختگی آثارش از «چهارخونه» تا کنون گفت: «چهارخونه» اولین کار من و دور از فضاهای مورد علاقه ام بود و در واقع در حال یادگیری بودم، اما به «پژمان» یا «ساختمان پزشکان» علاقه مند شدم. . و با «شمعدونی» مدلی را پیدا کردیم که به ما نزدیک بود.

صحت اعلام کرد که فیلم جدیدش «بخشش» است و توضیح داد که هیچ کدام از ما بی گناه نیستیم. تا چند روز آینده این فیلم با نام «صبحانه با زرافه ها» در تهران کلید می خورد.

سریال “هر کدام چند بهار زندگی می کند؟” به کارگردانی سروش صحت، پنجشنبه ها به صورت مشترک از دو پلتفرم «نماوا» و «فیلمو» پخش می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا