اخبار روز سینما

نظر بازیگر سریال.زخم کاریدرباره شخصیت طلوعی و اختلافاتش با کلودیو “هملت”. کمبوجیه متأخر: طلوعی نه «کلودیو» دارد و نه همسن «خان آمو» است.

کامبیز از مدت ها پیش گفته بود که اگرچه طلوعی قرار است کلودیوس نمایش هملت باشد، اما از ابتدا با محمدحسین مهدویان قرار گذاشتند تا این شخصیت را کلیشه ای تلقی نکنند و او را کاملا مرموز و پیچیده جلوه دهند. او گفت که قرار نبود طلوعی همسن خان عمو باشد و در نمایش «هملت» با «کلودیوس» اختلافاتی دارد.

به گزارش پی ام آپ، کامبیس بازیگر نقش طلوعی در این سریال دیر شده استزخم کاری: بازگشت در گفت و گو با برنامه 2 شات به تشریح سوالاتی درباره سن این شخصیت و تغییر لحن او هنگام صحبت در این نقش پرداخت.

دیرباز درباره سن شخصیت طلوعی توضیح داد: طلوعی با من کمتر از ده سال سن دارد. به عنوان مثال، شاید شما بین 57 تا 58 سال سن داشته باشید. سن زیادی ندارد این سوء تفاهم وجود دارد که طلوعی باید همسن حاج عمو باشد، اما اینطور نیست. شخصیت پدرخوانده بودن و هدایت همه در سایه، مساوی با سن زیاد نیست. در حال حاضر، سی و چند نفر در سراسر کشور می چرخند، حتی از زندان».

کامبیز دیرباز و مهران غوریان در نمایی از سریالزخم کاری 2، بازگشت”

وی با بیان اینکه برای رسیدن به فرم طلوعی تلاش کرده لحن صحبت هایش را تغییر دهد، گفت: با حسین در مورد اجرای او صحبت کردیم، به او گفتم حسین تنها راه تشخیص صدای من و پدرم در تلفن این است. سرعت مکالمه ما صداهای ما یکسان است ما از کلمات مشابه استفاده می کنیم اما من سریعتر صحبت می کنم “تمام مدت به افزایش سرعت این رکورد فکر می کردیم.”

دیرباز با بیان اینکه خودش از طرفداران پر و پا قرص فصل اول این سریال بود و می دانست که بازی در نقشی که همه از آن به عنوان یک هیولا صحبت می کردند بسیار سخت است، گفت: از قسمت 16 قرار بود مخاطب با یک شخصیت روبرو شود. آنها قبلاً اطلاعات منفی زیادی شنیده بودند و شخصیت هیولایی در ذهنشان شکل گرفت به همین دلیل من با چالش بزرگی روبرو بودم.”

وی با بیان اینکه طلوعی دومین نقش منفی است که بازی کرده است، گفت: از طب سرد تا مسعود طلوعی نقش منفی بازی نکرده ام. من شاید یکی دو نمونه از الگوهای خاکستری داشتم، اما هیچ چیز منفی نداشتم. حالا من نمی گویم طلوعی منفی است، به عنوان یک بازیگر طلوعی باید از او دفاع کنم. من از دیدگاه این شخصیت دفاع می کنم. چون فهمیده ام که می توانم حق بازی او را ادا کنم.»

نظر بازیگر سریال.زخم کاریدرباره شخصیت طلوعی و اختلافاتش با کلودیو "هملت". کمبوجیه متأخر: طلوعی نه «کلودیو» دارد و نه همسن «خان آمو» است.
کامبیز دیرباز در کنار رعنا آزادی ور در نمایی از سریال زخمکاری ۲ بازگشت

وی درباره تلاش خود برای خاکستری جلوه دادن نقش توضیح داد: کلودیو هملت آدم خوبی نیست و اصلا محال است که او را دوست داشته باشد، کلودیو ما در این سریال متفاوت است، از ابتدا فکر می کردیم که باید او را یک شخصیت بسازیم. کمی زیباتر. اگر نه، بیایید سعی کنیم از آن کلیشه فرار کنیم. ما به این نتیجه رسیدیم که اکنون طلوع خیریه وجود دارد. کودکان را در آغوش بگیرید، غذای کودکان را کنترل کنید، خون اهدا کنید و … به طور کلی، ما سعی می کنیم این موضوع را برجسته کنیم. ویژگی های انسانی این شخص “.

وی درباره تعداد بینندگان فصل دوم گفت.زخم کاری همچنین گفت: رکورد تماشای فصل اول در فصل دوم شکسته شد و تا چند روز دیگر فیلمبرداری فصل سوم را آغاز خواهیم کرد.

سریالزخم کاری 2 به کارگردانی محمدحسین مهدویان جمعه ها به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو آماده پخش است.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا