اخبار روز سینما

نظر بازیگر زن درباره داوود رشیدی به بهانه سالگرد درگذشت این هنرمند لیلا حاتمی: داود رشیدی تیپ بازیگری داشت.

دیروز 5 شهریور مصادف با سالگرد درگذشت داوود رشیدی بود. لیلا حاتمی در کلیپی از صحبت های خود درباره این هنرمند فقید توضیح داد که دارای هیکلی منحصر به فرد و تیپ بازیگر واقعی بوده و علاوه بر مهربانی بسیار جذاب بوده است.

به گزارش پی ام آپ، صفحه اینستاگرام «فیلم امروز» به مناسبت سالگرد درگذشت داوود رشیدی، کلیپی از مصاحبه لیلا حاتمی درباره این بازیگر فقید را منتشر کرد.

لیلا حاتمی درباره رشیدی گفت: فیزیک بدنی او منحصر به فرد و جذاب است، او تیپ بازیگری دارد و در نقش هایی که وضعیت بدنی و هیکل مهم است به خوبی می درخشد.

داودرشیدی در فیلم کندو به طرز شگفت انگیزی نقش مردی مهربان و زخمی به نام آق حسینی را بازی کرد.

وی درباره تعامل رشیدی با بچه ها گفت: آقای رشیدی هم مثل لیلی با بچه ها خیلی صمیمی بود و بچه ها هم او را دوست دارند.

حاتمی درباره اینکه چطور رشیدی به او کمک زیادی برای یادگیری زبان فرانسه کرده است، گفت: وقتی آقای رشیدی فوت کردند، چند ساعتی گذشت، من تنها بودم و فکر می‌کردم الان سؤالاتم را به زبان فرانسه از کی بپرسم؟ تکلیفم را یکی یکی از او می پرسیدم.»

وی با اشاره به خاطره ای از امیر نادری درباره داوود رشیدی گفت: امیر نادری درباره او گفت داوود در شب بود و داوود رشیدی در روز، دو پست کامل داشت و همین موضوع او را بسیار جذاب و در عین حال جذاب کرد. نوع زمان.” .

داوود رشیدی ۵ شهریور وی در سال 1394 دار فانی را وداع گفت و در کارنامه این هنرمند فقید آثاری چون «فرار از تله»، «کندو»، «اتاق انتظار خشم»، «قدقان»، «کمال الملک»، «هزاردستان» “خانه عنکبوت”. “، “گل داوودی”، “ولایت عشق” و… ثبت شد یادش بخیر.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا