عمومی

نظامیان رژیم صهیونیستی سه فلسطینی را در شهر جنین به شهادت رساندند

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که هویت این سه شهید به نام های سُدقی زکارنه 29 ساله اهل شهر جنین، طارق الدمج 29 ساله اهل اردوگاه آوارگان جنین و عطا شلبی 46 ساله اهل قابطیه در نزدیکی جنین هستند. .

درگیری شدیدی بین نیروهای اشغالگر اسرائیلی و جوانان فلسطینی محلی پس از شهادت آغاز شد که طی آن نیروها از گلوله های مستقیم استفاده کردند و 10 فلسطینی را مجروح کردند. خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد که مجروحان برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

بر اساس آخرین آمار، تعداد فلسطینیان کشته شده توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل از ابتدای سال جاری تاکنون به 216 نفر رسیده است که 164 نفر در کرانه باختری و 54 نفر در نوار غزه هستند.

منابع محلی می گویند نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به محض ورود به اردوگاه جنین شروع به تیراندازی به سمت عابران پیاده و خودروهای عبوری کردند که در نتیجه آن 3 جوان فلسطینی شهید و چند تن دیگر زخمی شدند.

حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به جنایت امروز نظامیان صهیونیست در جنین گفت: اشغالگران می خواهند با این جنایت جلوی مبارزه مردم فلسطین را بگیرند اما برعکس این جنایات افزایش می یابد. عزم آنها برای مقاومت در برابر اشغالگران.

MA/5649877


Source

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا