اخبار روز سینما

نسخه بوتلگ آهنگ علیدوستی از فیلم جدید ساخته مانی حقیقی + دانلود

فیلم جدید ترانه علیدوستی و نوید محمدزادهنسخه غیر قانونی برادران لیلا ساخته مانی حقیقی بعد از جنگ جهانی سوم لو رفت… لو رفت!

پس از لو رفتن و انتشار غیرقانونی بسیاری از فیلم های ایرانی، این بار نوبت آنهاست. لو رفته از فیلم جدید مانی حقیقی با بازی ترانه علیدوستی اتفاق افتاد بعد از اکران فیلم های «حامل های لیلا»، «جنگ جهانی سوم» و «کمیک های نظری» نوبت به فیلم استخراج مانی حقیقی از طریق کانال های تلگرامی منتشر شد.

آهنگ علیدوستی از فیلم تفسیر نقش اصلی را ایفا می کند. نوید محمدزاده دیگر بازیگر نقش اول فیلم سینمایی تفسیر مانی حقیقی است. ترانه علیدوستی در فیلم «تفریق» چه نقشی دارد؟ در حالی که فیلم جدید مانی حقیقی لو می رود می توانید نسخه با کیفیت آن را نیز دانلود کرده و شروع به تماشای فیلم کنید.

نسخه بوتلگ فیلم جدید مانی حقیقی در بسیاری از شبکه های ماهواره ای پخش می شود و می توانید آن را از کانال های تلگرام دانلود کنید. برای دانلود نسخه بوتلگ آهنگ جدید علیدوستی می توانید به لینک (کانال دانلود فیلم و سریال فیگار) با روشن کردن فیلترشکن خود.

فیلم جدید ترانه علیدوستی

  • فیلم “تفکیک”
  • مدیر : مانی حقیحی
  • نوع : درام | اسرار امیز
  • سال ساخت : 1399
  • سال انتشار : 1402
  • بازیگران فیلم تفریق : ترانه علیدوستی در نقش فرزانه، نوید محمدزاده در نقش جلال

کیفیت عالی نسخه بوتلگ فیلم جدید مانی حقیقی

بی کیفیت نسخه بوتلگ آهنگ جدید علیدوستی

بازیگران فیلم تفریق

از بازیگران فیلم تفسیر مانی حقیقی می توان به نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی، اسماعیل پوررضا، فرهام عزیزی، گیلدا ویشکی و سهیلا رضوی، سعید چنگیزیان، علی باقری، وحید آقاپور و … اشاره کرد.

خلاصه فیلم استخراج

خلاصه فیلم استخراج

فرزانه «ترانه علیدوستی» وقتی در اتوبوس شهری مردی را می بیند که شباهت زیادی به همسرش جلال «نوید محمدزاده» دارد، او را تا ساختمانی که نمی شناسد تعقیب می کند. در آنجا اهالی را می بیند که به او سلام می کنند. انگار او را می شناسند و ورود سلال را از خیابان به آپارتمانی برای ملاقات با زن دیگری تماشا می کنند…!

تریلر فیلم فریفیق مانی حقیقی

در صورت رعایت حقوق می توانید تریلر تفریق مانی حقیقی را در زیر مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم جدید علیدوستی شارکی چیست؟

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا