اخبار روز سینما

نرگس محمدی سوژه رسانه های خارجی شد.

نرگس محمدی با بازی در سریال ستایش به شهرت رسید. نرگس محمدی در سریال ستایش نقش دختری به نام ستایش را بازی کرد که در فصل دوم و سوم سریال به زنی بالغ تبدیل شده بود. نرگس محمدی همسر علی اوجی است. همسر نرگس محمدی تهیه کننده سرشناس سینما است.

اسکای نیوز عکس نرگس محمدی بازیگر را به اشتباه منتشر کرد.

جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی رسید. اسکای نیوز زمانی که این خبر را منتشر کرد، عکسی از نرگس محمدی بازیگر زن برنده جایزه صلح نوبل را در رسانه خود منتشر کرد که به سوژه مورد توجه کاربران فضای مجازی تبدیل شد.

کت و شلوار نرگس محمدی

در دهمین جشنواره بین المللی فیلم جاده ابریشم، فیلم «سولوک» به کارگردانی عباس رافعی، تهیه کنندگی علی اوجی و توزیع کننده شرکت بین المللی آیریماژ در بخش مسابقه فیلم بلند به نمایش درآمد و نرگس محمدی اولین جایزه بین المللی خود را با دریافت جایزه از آن خود کرد. جایزه بهترین بازیگر زن در این رویداد سینمایی.

نرگس محمدی هنگام دریافت جایزه عصبانی شد و آن را به مردم شریف ایران داد.

تصویری جدید از نرگس محمدی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

این تصویر که نرگس محمدی را با کت و شلوار نشان می دهد مربوط به اختتامیه جشنواره فیلم جاده ابریشم در چین است.

استایل جدید نرگس محمدی با کت و شلوار در مراسمینرگس محمدی سوژه رسانه های خارجی شد.

واکنش نرگس محمدی به حواشی

نرگس محمدی در برنامه «احوالپرسی» با گلایه از اینکه همکاری اش با همسرش علی اوجی تهیه کننده سینما برای مردم عجیب است، خاطرنشان کرد: آنها در همین حرفه با هم آشنا و ازدواج کردند.

نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون دیروز دوشنبه اول فروردین او مهمان برنامه «احوالپرسی» ویژه نوروزی شبکه دو شد.

در پاسخ به مجری برنامه که گفته بود در جشنواره فیلم فجر دو شغله بودید که هر دو همسرتان تهیه کننده بودند، توضیح دادید: بله، تهیه کننده «خیانت» از ابتدا علی بود، اما در مورد «فور» «2888» علی به عنوان تهیه کننده اضافه شد.

محمدی در پاسخ به مجری برنامه که گفته بود همسرش در جلسه «خیانت» قاطعانه از او دفاع کرده است، گفت: مدت زیادی است که این حرف ها شنیده می شود، من و علی به یک سمت می رویم و در یک حرفه هستیم. و ما همدیگر را برای این حرفه انتخاب کردیم. در این شغل با هم آشنا شدیم و در این حرفه با هم آشنا شدیم و بنابراین فکر نمی‌کنم کار با هم برای ما عجیب باشد. علی هم به همین دلیل آن صحبت‌ها را مطرح کرد.»

بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش علی اوجی + عکس و فیلمنرگس محمدی سوژه رسانه های خارجی شد.نرگس محمدی سوژه رسانه های خارجی شد.نرگس محمدی سوژه رسانه های خارجی شد.

مجری برنامه با تایید صحبت های محمدی افزود: به گفته آقای اوجی، زمانی که ایشان با شما ازدواج کرد، در سریال پرطرفدار ستایش بازی می کردید و بازیگر بودید.

محمدی همچنین تایید کرد: این فقط یک «مداحی» نبود، کارهای دیگری هم انجام داده بود، اما نمی دانم چرا عجیب است که همه با هم کار می کنند و امیدوارم در سال 1401 حل شود.

ماجرای ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

نرگس محمدی که با بازی در نقش ستایش به چهره ای شناخته شده تبدیل شد، سرانجام خواستگاری پیدا کرد و ازدواج کرد.

نکته جالب اینجاست که او مدتی پیش در یکی از برنامه های دورهمی گفته بود که با وجود اینکه قصد ازدواج دارد اما از 25 سالگی نزدیک به 7 سال است که خواستگاری ندارد.

او در 32 سالگی با علی اوجی ازدواج کرد.

ازدواج نرگس محمدینرگس محمدی سوژه رسانه های خارجی شد.نرگس محمدی سوژه رسانه های خارجی شد.نرگس محمدی سوژه رسانه های خارجی شد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا