اخبار روز سینما

نتفلیکس دو سریال انیمیشنی که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت را از دست داد

دو انیمیشن معروف از نتفلیکس حذف شدند اخیراً سوژه اخبار مجلات خارجی شده است و احتمال حذف این انیمیشن ها از پلتفرم نتفلیکس وجود دارد.

اگرچه آنها از نظر محبوبیت در صدر فهرست قرار دارند، اما این دو انیمه موفق به زودی از آخرین کاتالوگ ضعیف نتفلیکس حذف خواهند شد. طرفداران نتفلیکس با حذف نمایش های مورد علاقه خود از پلتفرم استریم جهانی غریبه نیستند و حتی انیمه های مورد تحسین منتقدان مانند Erased و The Promised Neverland ناامن به نظر می رسند.

در کنار انبوهی از عناوین محبوب انگلیسی، این انیمه محبوب به زودی پلتفرم را ترک خواهند کرد.

دو انیمیشن معروف از نتفلیکس حذف شدند

طبق گزارش ComicBook.com، در تاریخ 1 سپتامبر، چندین سریال و فیلم از پلتفرم استریم نتفلیکس خارج خواهند شد، از جمله انیمه محبوب ترسناک و هیجان انگیز Erased و The Promised Neverland. این نمایش‌ها که مملو از رویدادهای تکان‌دهنده و موقعیت‌های پر تنش هستند، بین طرفداران انیمه بسیار محبوب بوده‌اند، بنابراین حیف است که به‌زودی نتفلیکس را ترک کنند.
نتفلیکس مجوز بازی Erased و The Promised Neverland را تمدید نکرده است

انیمه های Erased و The Promised Neverland از نتفلیکس حذف می شوند، انیمه های Erased و The Promised Neverland در نتفلیکس تمدید نمی شوند، حقوق انیمه های معروف توسط نتفلیکس از دست می رود.

حذف شده و انیمه The Promised Neverland در نتفلیکس تمدید نمی شود

دو انیمیشن معروف از نتفلیکس حذف شدند
انیمه های Erased و The Promised Neverland از نتفلیکس حذف می شوند، انیمه های Erased و The Promised Neverland در نتفلیکس تمدید نمی شوند، حقوق انیمه های معروف توسط نتفلیکس از دست می رود.

اول سپتامبر روزی است که سریال‌های پرطرفدارتری مانند Blue Exorcist، فیلم‌های InuYasha و Fate/Grand Order – First Order از Netflix خارج می‌شوند. این فهرست به ترتیب شامل «پاک‌شده»، یک تریلر پلیسی، و «سرزمین هرگز وعده»، یک تریلر فانتزی تاریک است. هر دو نمایش‌هایی که در بین طرفداران انیمه از رتبه بالایی برخوردار هستند، افزوده‌های عالی به مجموعه نت‌فلیکس هستند و این نمایش‌های محبوب را آسان و قابل دسترس می‌کنند.

قرار گرفتن در معرض انیمه را نمی توان ساده تلقی کرد و نمایش هایی که روی پلتفرم پخش می شوند اولین تبلیغات برای بسیاری از انیمه ها بود. اما متأسفانه مجوز ادامه این بازی های خاص تمدید نشده است، بنابراین به نظر می رسد که آنها به لیست طولانی «پیش نتفلیکس» خواهند پیوست.

چگونه انیمه Deleted و The Promised Neverland را از نتفلیکس حذف کنیم

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد دو انیمیشن معروف از نتفلیکس حذف شدند چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا