اخبار ورزشی

نتایج بازی های پنجمین دوره جام ملت های آسیا برای باشگاه های هندبال/ جدول

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، در آخرین روز از مرحله گروهی 25 مسابقات هندبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا دیروز سه شنبه 16 خردادماه در سالن 25 آبان نقش جهان اصفهان ورزشگاه به میزبانی ایران در حالی برگزار شد که ایران برای چهارمین بار میزبان این مسابقات است. روز پنجم این مسابقات با چهار دیدار پیگیری شد. دیدار سپاهان به دلیل عقب نشینی و بازگشت نماینده هند لغو شد و تیم نیروی زمینی شهید شمالی کازرون دیگر نماینده ایران نتیجه را اعلام کرد.

الکویت کویت ۴۱ – جونیور چین ۳۷

تیم های هندبال اتاق خواب کویت و جوان چین در چارچوب اولین بازی روز پنجم 25 در جریان رقابت های جام باشگاه های آسیا، آنها مقابل یکدیگر و تیم صف آرایی کردند اتاق خواب وی با نتیجه 41 بر 37 پیروز شد. علی صالح بازیکن اتاق خواب در برابر تیم جوان چین عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها را از آن خود کرد.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۳ _ الدحیل قطر ۲۹

در دومین دیدار تیم های هندبال شهید شمالی کازرون و الدحیل قطر در این دیدار با پیروزی روبرو شد الدحیل نهایی شد. در پایان این جلسه بلال لیپنیکادروازه بان تیم هندبال. الدحیل قطر به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

الریان قطر ۳۵ _ نماینده عمان ۲۱

تیم های هندبال الریان قطر و نماینده عمان در سومین بازی آخرین روز مرحله گروهی به مصاف هم رفتند. تیم هندبال آل رایان قطر با برتری 35 بر 21 مقابل نمایندگان عمان در آخرین بازی مرحله گروهی به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا 2023 راه یافت. عجیب فقیهبازیکن تیم هندبال الریان در پایان این بازی قطر به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد.

النجمه بحرین ۴۴ _ تاشکند ازبکستان ۲۸

تیم های هندبال ستاره بحرین و ازبکستان تاشکند در چارچوب آخرین بازی مرحله گروهی 25 در جریان رقابت های جام باشگاه های آسیا، آنها مقابل هم قرار گرفتند. ستاره تیم بحرین با برتری 44 بر 28 مقابل تاشکند ازبکستان به نیمه نهایی جام باشگاه های هندبال آسیا 2023 راه یافت. قاسم کمبربازیکن تیم ستاره بحرین به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

جدول نتایج آخرین روز مرحله گروهی:

نتایج بازی های پنجمین دوره جام ملت های آسیا برای باشگاه های هندبال + جدول

جدول گروه A:

نتایج بازی های پنجمین دوره جام ملت های آسیا برای باشگاه های هندبال + جدول

جدول گروه B:

نتایج بازی های پنجمین دوره جام ملت های آسیا برای باشگاه های هندبال + جدول

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا