اخبار روز سینما

استعداد بی نظیر بهاره رهنما در فیلم سازی باعث حسادت همسر اولش شد!/جزئیات

به گزارش شمانیوز؛ بهاره رهنما بازیگر 48 ساله سینما و تلویزیون ایران با ویدئوی جالبی که در اینستاگرامش منتشر کرد توجه کاربران را به خود جلب کرد.اصالت بهاره رهنما اراکی است. بهاره رهنما هم فیلمنامه نویس است و هم کارگردان. راهنمای بهار او دو بار ازدواج کرد که هر دو به طلاق منجر شد. او یک بازیگر پرحاشیه ایرانی است.

سقوط نه تنها سقوط سعید حدادیان و امیرحسین ثابتی به عنوان اساتید دانشگاه نیست. بلکه تدریسِ بهاره رهنما در دانشگاه، سقوطِ همراه با ابتذال افول ابتذال است. بهاره رهنما واحد «تحلیل نمایش 2» را در دانشگاه تدریس می کند. دانشجویان چاره ای ندارند، باید با «استاد رهنما» واحد بگیرند!

بهاره رهنما در گفت و گوی خود درباره ملاقات و ازدواجش با پیمان قاسم خانی گفت: بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من ملاقات با پیمان بود. من او را سالهاست می شناسم. در سال 1370 با هم آشنا شدیم.

دوستی من و پیمان هم مثل خیلی از ازدواج های ایران دو سال بعد به ازدواج منجر شد و دلایل این ازدواج عاطفی و اجتماعی بود. من او را از 17 سالگی می شناسم و از 19 سالگی به طور رسمی با او هستم.

بدون شک پیمان قاسم خانی بهترین انتخاب برای من برای ازدواج بود. دوستان من می گویند گاهی مردهای ایرانی تحمل چنین زن فعالی مثل شما را ندارند. احتمالا حق با آنهاست چون پیمان در مقایسه با من خیلی صبور است.

اولین بار که پیمان را دیدم، دختری 17 ساله بودم و به دلیل  جهشی درس خواندن وارد دانشگاه شده بودم. یک روز در راه بازگشت از دانشگاه به طور اتفاقی در خیابان ولیعصر با هم آشنا شدیم و چند سال بعد ازدواج کردیم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا