اخبار روز سینما

ناگفته‌های شکیرا در مورد سخت ترین دوران زندگی‌اش! / جنجال سازی جدید خانم خوانده با لباس جدیدش در فشن شو + عکس

به نقل از شمانیوز، عکس آخر شکیرا در زیر می توانید ببینید. شکیرا جزئیات جدیدی از خیانت پیکه را منتشر کرد. شکیرا دو فرزند از پیکه دارد. شکیرا یک خواننده جوان و زیبای کلمبیایی است. شکیرا قبلا از پیکه جدا شده است.

لباس عجیب شکیرا در فشن شو

جرارد پیکه و شکیرا یکی از جذاب ترین زوج های دنیای ورزش و هنر بودند که زندگی مشترک طولانی و هیجان انگیزی داشتند. اما خیانت پیکه به همسرش باعث فروریختن این کاخ زیبا شد.

شکیرا گفت: همه چیز خوب پیش رفت. وقتی پدرم در آی سی یو بود از روزنامه ها فهمیدم به من خیانت شده است. فکر نمی کردم پدرم زنده بماند. فکر می کردم مردی را که در زندگیم بیشتر از همه دوستش دارم، یعنی پدرم را از دست خواهم داد، درست زمانی که بیشتر از همیشه به او نیاز داشتم. من نمی توانستم با او صحبت کنم یا از بهترین دوستم راهنمایی لازم را دریافت کنم.”

شکیرا 46 ساله اکنون روزهای سیاه را پشت سر گذشته است و با دو فرزندش در میامی زندگی می کند. وی درباره پدرش ادامه داد: دوران نقاهت پدرم سخت و کند بود. اما او فردی فوق العاده است که همیشه با قدرت خود ما را شگفت زده می کند.

او بر کووید غلبه کرد، دو تصادف، یک ذات الریه، پنج عمل جراحی… و همه اینها در سن 91 سالگی و در کمتر از شش ماه اتفاق افتاد. پدرم نمونه بارز مقاومت است. مادرم شبانه روز با او بود».


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا