اخبار روز سینما

نامزدی مادر “مایلی سایرس” با بازیگر فرار از زندان!

«تیش سایرس» ۵۵ ساله، مادر «مایلی سایرس» با انتشار تصاویری در اینستاگرام در کنار نامزدش « دامینیک پرسل» بازیگر ۵۲ ساله سریال فرار از زندان،ازدواجشان را اعلام کرد!

پی ام آپلود- تیش قبل از ازدواج با پدر مایلی سایرس «بیلی ری سایرس» خواننده و بازیگر 6 1 ساله صاحب دو فرزند دختر و پسر «برندی سایرس و تریس سایرس» بود که بعد از دواج با «بیلی ری دیگران» بیلی دو فرزند تیش را به فرزندی پذیرفت.

به گزارش گروه ترجمه پی ام آپلود، تیش مادر مایلی برای نامزد دوست داشتنی خودش نوش ته «هزار بار بله»….

نامزدی مادر خانم خواننده با بازیگر فرار از زندان!

تیش بعد از رابطه با پدر مایلی سایرس در 23 نوامبر 1992 مایلی را به دنیا آورد و در 28 دسامبر 1993 با بیلی ری ازدواج کرد، او در سال 1994 دومین فرزند خودشو با بیلی به نام « بر یسون دیگران» ( برادر مایلی) را. به دنیا آورد.

در سال 2000 پنجمین فرزند خود و سومین فرزند مشترکش با پدر مایلی دیگران را به نام « ن وآ دیگران» ( خواهر مایلی) به دنیا آورد.

چند بار در سالهای 2010 و 2013 از پدر مایلی درخواست طلاق داد ولی دوباره رابطه خودش ونو احیا کرد، و در نهایت تیش در سال 2018 برای آخرین بار از پدر مایلی درخواست طلاق داد.

در نوامبر 2022 (سال گذشته) رابطه خودشو با « دامینیک پرسل » تایید کرد و ساعاتی قبل ن امزدی خودشو با ستاره فرار از زندان را تایید کرد( این دو ازدواج تیش بعد از ازدوا ج با پدر مایلیه)

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا