اخبار روزاخبار ورزشی

نامزدهای بهترین بازیکن و مربی سال اروپا توسط یوفا اعلام شدند! | اسامی

اتحادیه فوتبال اروپا لیست سه نفره مسی، هالند و دی بروینه را به عنوان نامزدهای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن و بهترین سرمربی سال قاره سبز را اعلام کرد.

سایت یوفا سه بازیکن برجسته را برای جایزه بهترین بازیکن اروپا در سال 2023 به نام‌های کوین دی‌بروین، ارلینگ هالند و لیونل مسی معرفی کرده است.

دی‌بروین، هافبک بلژیکی تیم منچسترسیتی، و هالند، بازیکن نروژی، هم‌تیمی دیگرش در منچسترسیتی، به دلیل کسب سه‌گانه قهرمانی در فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شدند. لیونل مسی نیز به احتمال زیاد به دلیل قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ در فهرست نهایی حضور داشته است.

ایلکای گوندوگان (129 امتیاز از منچسترسیتی)، رودریگو (110 امتیاز از منچسترسیتی)، کیلیان امباپه (82 امتیاز از پاری سن ژرمن)، لوکا مودریچ (33 امتیاز از رئال مادرید)، مارسلو بروزوویچ (20 امتیاز از اینتر/اکنون) در نصر)، دکلان رایس (14 امتیاز از وستهم / اکنون در آرسنال)، الکسیس مک آلیستر (12 امتیاز از برایتون / اکنون در لیورپول) و خسوس ناواس (6 امتیاز از سویا) به ترتیب در رده های چهارم تا یازدهم بهترین ها قرار دارند. بازیکنان فوتبال اروپا در سال گذشته.

در همین حال، یوفا، سرمربی منچسترسیتی، پپ گواردیولا، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا و لوچیانو اسپالتی، سرمربی سابق ناپولی که فصل گذشته با این تیم قهرمان سری آ شد را به عنوان سه نامزد نهایی منصوب کرد. برای جوایز بهترین مربی سابق فوتبال اروپا در سال 2023 انتخاب شدند.

رابرتو دزربی با امتیاز 70 از تیم برایتون، میکل آرتتا با امتیاز 67 از تیم آرسنال، زلاتکو دالیچ با امتیاز 49 از تیم ملی کرواسی، خوسه لوئیس مندلیبار با امتیاز 28 از تیم سویا، دیدیه دشان با امتیاز 26 از تیم ملی فرانسه، دیوید مویس با امتیاز 22 از تیم وستهام و فرانک هایس با امتیاز 11 از تیم لانس افراد دیگری هستند که در لیست بهترین مربیان فوتبال اروپا در سال 2023 قرار دارند.

معرفی برترین بازیکن و سرمربی فوتبال اروپا در سال 2023 همزمان با قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) انجام خواهد شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا