اخبار روز

در این بانک‌ها سرمایه‌گذاری کنید تا 25% سود بگیرید!/ جدول

جزئیات بانک‌هایی که 25 درصد سود میدهند.

به گزارش پی ام آپ، بانک مرکزی ایران چندی پیش اطلاعیه‌ای را منتشر کرد که در آن، نرخ سود و بهره بانکی جدید اعلام شده بود. برخی از بانک‌ها که بالاترین نرخ سود بانکی را پرداخت می‌کنند، عبارتند از بانک ملی، بانک صادرات و بانک تجارت.

در بهمن ماه سال گذشته، بانک مرکزی ایران مصوبه شورای پول و اعتبار درباره اصلاح نرخ سود سپرده و تسهیلات را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. با این بخشنامه، حداکثر نرخ سود بانکی برای سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت با سررسید سه ساله به ۲۲.۵ درصد افزایش یافت.

پس از این افزایش، بانک‌های مختلف نیز نرخ سود خود را برای جذب مشتریان بیشتر افزایش دادند و در نهایت برخی موفق به پرداخت نرخ بالاتر، مانند بانک ملی، بانک صادرات و بانک تجارت بودند.

در این بانک‌ها سرمایه‌گذاری کنید تا 25% سود بگیرید!/ جدول

در ماه مرداد سال 1402، نرخ سود بلندمدت بانک‌ها در بازه 18 تا 25 درصد متغیر بود. البته برخی از سپرده‌های بلندمدت فقط از نام خود سود برنمی‌دهند و به این منظور بانک‌ها شرایطی را ایجاد کرده‌اند تا مشتریان بعد از گذشت مدت زمان مشخص، بدون پرداخت هزینه جریمه مبالغ را برداشت یا سپرده خود را ببندند.

آمارها نشان می‌دهد که بیشترین نرخ سود پرداخت شده در شبکه بانکی به بانک آینده تعلق دارد. این بانک به سپرده‌هایی که حداقل موجودی آن‌ها یک میلیارد تومان باشد، نرخ سودی 25 درصدی پرداخت می‌کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا