اخبار روز سینما

نازنین بیاتی گانگستر شد این تو و این عزیز خیلی فرق داره! + عکس

نازنین بیاتی کم کم در حال پیشرفت است و حالا به یکی از شناخته شده ترین چهره های سینما در عرصه بازیگری تبدیل شده است. نازنین بیاتی بازیگری را از سال 1392 با فیلم دربند آغاز کرد و در حدود 20 فیلم به ایفای نقش پرداخت. از معروف ترین فیلم های نازنین بیاتی می توان به صورت دیوانه، کیسه اینگ، مغزهای زنگ زده کوچک، دینامیت و جوجه تیغی اشاره کرد. نازنین بیاتی در سریال گلشیفته و مانکن نیز بازی کرده است. علاوه بر بازیگری نازنین بیاتیتیپ و استایل او همواره در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در عکس های قدیمی از نازنین بیاتیبازیگر 33 ساله ایرانی با استایلی متفاوت و خاص دیده می شود و به همین دلیل توجه عموم را به خود جلب کرده است.

نازنین در این تصاویر که مربوط به فیلم «زیمستان بود» با الهام کردا همبازی است و با کت چرمی لباس احمقانه ای به تن دارد و موهای صورتی او ظاهر او را کامل می کند.

استایل احمقانه نازنین بیاتی

استایل احمقانه نازنین بیاتی

آیا نازنین بیاتی ازدواج کرده است؟

نازنین بیاتی هنوز مجرد و مجرد است و تصاویر منتشر شده در این باره شایعه ای بیش نیست!

در آخرین جشنواره فیلم فجر، عکس‌هایی از نازنین بیاتی منتشر شد که نشان می‌دهد او چگونه اصرار دارد انگشتر دستانش دیده شود. این موضوع شایعاتی را در مورد ازدواج این بازیگر به راه انداخت. نازنین بیاتی هرگز به این شایعات واکنشی نشان نداد.

نازنین بیاتی

نزدیکان نازنین بیاتی از جمله طرفداران او که از نزدیک زندگی او را دنبال می کنند معتقدند آنچه در رسانه ها تحت عنوان ازدواج نازنین بیاتی منتشر می شود صحت ندارد و این بازیگر هنوز همسر و همبازی خود را انتخاب نکرده است.

ماجرای شباهت نازنین بیاتی به ترانه علیدوستی

نازنین بیاتی با اولین فیلمش (دربند) درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد و برنده جایزه هفتمین جشنواره انجمن نویسندگان و منتقدان ایران شد. پس از آن در فیلم های «رخ دیوانه»، «رام شیرین خیال»، «مغزهای کوچک زنگ زده» و «ژن خوک» ظاهر شد اما اوج کار او در سال های اخیر را می توان در دو سریال شبکه نمایش خانگی جستجو کرد. ; ابتدا سریال «گلشیفته» که در آن جایزه بهترین بازیگر زن کمدی از جشنواره حافظ را دریافت کرد و سپس سریال «مانکن» که این روزها پخش می شود و با بازی خوب بیاتی او را به ستاره شدن نزدیک می کند.

نکته جالب در مورد نازنین 33 ساله شباهت نسبی چهره او به ترانه علیدوستی است که به آن واکنش نشان داد و گفت: برای من خوشحال است که به من می گویند شبیه خانم علیدوستی بازیگر هستم. یکی از بهترین بازیگران سینمای ما است.”

آهنگ نازنین بیاتی و علیدوستی.

سه ویژگی مهم شخصیت نازنین بیاتی.

نازنین بیاتی بازیگر سینما و شبکه نمایش خانگی مهمان برنامه خندوانه رامبد جوان بود و گفت: بازیگری را از سال 1392 شروع کردم و در این سال ها در 10 فیلم، یک تئاتر و برگزاری نمایشگاه نقاشی در کارنامه هنری ام بازی کردم. “

آینه باغ بازیگر سینما افزود: مدتی است که مشغول خواندن فیلمنامه ای به کارگردانی علی هاشمی هستم. در این فیلم با مهدی هاشمی همبازی هستم.

نازنین بیاتی در ادامه گفت: متاسفم که هرگز نتوانستم با خسرو شکیبایی بازی کنم.

بیاتی 3 ویژگی مهربانی، نشاط و ترس از ایجاد مزاحمت برای دیگران را از ویژگی های اصلی رفتار خود برشمرد و گفت: از پدر و مادرم به خاطر کارهایی که پنهانی با آنها انجام داده ام عذرخواهی می کنم.

او در تعریف یکی از فعالیت های مخفی خود گفت: یک بار در آزمون املا رتبه اول را کسب کردم و چون جرات نشان دادن آن را به مادرم نداشتم به جای او برگه املا را امضا کردم.

نازنین بیاتی (2)

بعداً جناب خان هم خندید. یک کوله پشتی، مداد رنگی، یک لقمه نان و سبزی را به نازنین بیاتی داد و گفت: عمو، وقتی مشغول فیلم دیدن هستی، از درس خواندن غافل نشو.

جناب خان بعد از بیاتی خاطره پنهانی خود را گفت که در آن بهنام و خاله صخدر را سرزنش کردند که خواب او را خراب کردند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا