اخبار روز

میمون های اوگاندایی، تحفه جدید دولت رئیسی برای ایران!/جدول

ایران قصد دارد از اوگاندا میمون آزمایشی برای تحقیقات وارد کند.

به گزارش پی ام آپ، با اشاره به سفر رئیسی به اوگاندا درباره آمار واردات ایران از این کشور در سال جاری نوشت که پس از قهوه، میمون آزمایشگاهی با ارزش حدود ۱۷۸ هزار دلار حدود ۱۷ درصد واردات از اوگاندا را تشکیل می‌دهد!

در توضیح این خبر آمده است: اگرچه واردات ایران از اوگاندا محدود به دو محصول با ردیف های تعرفه ای متفاوت است، اما نسبت به سال ۱۴۰۰ با افزایش قابل توجهی مواجه بوده است که تقریبا همه این رشد مدیون واردات قهوه و البته میمون آزمایشگاهی بوده است.

«قهوه، بونداده کافئین نگرفته غیر مذکور» نخستین کالای وارداتی است که برای ایران بیش از ۷۶۶ هزار دلار خرج برداشته و ۷۵.۸۵ درصد واردات اوگاندا به کشورمان را شامل می‌شود.

پس از آن او در این فهرست «میمون برای تحقیقات (پزشکی آزمایشگاهی و تولید سرم)» قرار دارد که ارزشی در حدود 178 هزار دلار دارد و 17.66 درصد سهم دارد.

سایر نباتات و اجزای آن‌ها مورد مصرف در عطر سازی و داروسازی غیر مذکور در جای دیگر» آخرین کالای خریداری شده تجار ایرانی از همتایان اوگاندایی در سال گذشته است.

میمون های اوگاندایی، تحفه جدید دولت رئیسی برای ایران!/جدول


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا