اخبار روز

میلیون ها سهم جدید برای متقاضیان اکنون در دسترس است

خبر مهم افزایش سود سهام عدالت حکایت از قول دولت به پرداخت 10 میلیون تومان سهام عدالت به بازماندگان داشت. سود سهام امسال دو برابر شده و فاز اول سود سهام به زودی به حساب سهامداران واریز می شود. مالک سهام عدالت می توانید از بانک ها وام های کوچک بدون وثیقه بگیرید.

نماینده مردم سپیدان در مجلس با یادآوری اینکه پیگیری دولت برای تغییر ساختار سهام عدالت کشور را به فاجعه خواهد رساند، از رئیس مجلس خواست با تماس با وزیر اقتصاد از این امر جلوگیری کند.

خبرهای خوب در مورد سهام عدالت

محسن علیزاده در جلسه علنی شورای اسلامی در یادداشتی که با اشاره به ماده ۲۱۶ آیین نامه داخلی و خطاب به رئیس مجلس خواستار نظر وی در خصوص انتخاب نمایندگان در هیئت ها شد، گفت: خبر نگران کننده است. با توجه به پیگیری وزیر اقتصاد و دارایی در رابطه با شایعاتی مبنی بر تغییر ساختار مدیریت سهام در کشور که اگر صحت داشته باشد بسیار نگران کننده است و گمان می رود دولت در صدد برداشتن آن است. بیش از سهام به طور کامل .

سود سهام برخی افراد در سال جاری چندین میلیون تومان خواهد بود.

مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار گفت: برای افرادی که سود سهام عدالت دریافت نکرده اند، از سال 98 به بعد سود یکجا پرداخت می شود.

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره ارسال انبوه پیامک های مربوط به سهام اعم از ثبت نام بازماندگان، خرید و فروش یا دریافت سود سهام که به قصد کلاهبرداری و سوء استفاده در رابطه با مردم انجام می شود، گفت: وی گفت: متأسفانه پس از اعلام خبر اجرای واگذاری اجباری سهام و تقسیم سود سهام و پس از تصویب شورای عالی بورس، به طوری که از متولی تقاضا دارم. برای پیگیری این موضوع و با شروع مکاتبات عده ای از این فرصت استفاده می کنند و از مردم می خواهم به این پیامک ها توجه کنند. آن را انجام نده

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت سپرده گذاری مرکزی از طریق پیامک انبوه موضوعی مانند تقسیم سود را به صورت بنیادی به مردم اطلاع رسانی می کند، پاسخ داد: طبق مصوبه شورای عالی بورس در حوزه توزیع سود، تمامی سودهای 36 . شرکت‌های انتشاراتی متعلق به گروه سهام عدالت تجمیع و از طریق سپرده مرکزی به ذینفعان سهام واریز می‌شوند. تاکید می کنم نیازی نیست مردم جایی بروند، لینک باز کنند یا ثبت نام کنند.

مدیر عامل بانک متولی افزود: کافی است شماره حساب مربوطه خود را در سامانه سهام و در سامانه سجام یا یکی از این دو سامانه ثبت کنید. به غیر از این دو وب سایت و سیستم، هیچ پورتال دیگری معتبر نیست.

کدام سود سهام بیش از یک میلیون خواهد بود؟

مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی سهام عدالت گفت: فکر می کنم سود امسال سهام عدالت مانند سال گذشته باشد.

در سال 1401 سود سهام عدالت براساس سال 1400 در دو مرحله پرداخت شد. مرحله اول فرآیند پرداخت از 30 دسامبر 1401 آغاز می شود و تا سوم ادامه می یابد دی ماه ادامه داشت. در مرحله اول سهامدارانی که 452، 492 و 532 هزار تومان در پرتفوی سهام خود داشتند به ترتیب 510، 555 و 600 هزار تومان و سهامداران یک میلیون تومانی مبلغ یک میلیون و 128 هزار تومان دریافت کردند.

مرحله دوم فرآیند پرداخت نیز در روز 25 انجام می شود اسفند 1401 تمام شد. در اسفند ماه سهامدارانی که 452، 492 و 532 هزار تومان در پرتفوی سهام خود داشتند به ترتیب 613، 667 و 721 هزار تومان سود دریافت کردند. همچنین افرادی که یک میلیون تومان پرتفوی داشتند یک میلیون و 356 هزار تومان سود دریافت کردند.

بیش از 49 میلیون نفر در کشور مشمول سود سهام هستند. میزان سود سهام امسال که مربوط به سال 1401 خواهد بود هنوز مشخص نشده است.

آن مرحوم آذر منتظر سود سهام عدالت هستید؟

پس از صحبت های رئیس سازمان بورس مبنی بر اینکه پیش بینی می شود پرداخت سود سهام در همان تاریخ های سال گذشته انجام شود، باید منتظر واریز فاز اول و روزهای پایانی پایان آذرماه بود. اسفند بیایید پرداخت مرحله دوم را بررسی کنیم.

به گزارش ایسنا، مجید عشقی – رئیس سازمان بورس – اخیرا در مورد نحوه و جزئیات پرداخت سود سهام گفت. در خصوص تقسیم سهام نیز با توجه به اینکه شرکت ها به تدریج انجام می دهند، اختلاف چند ماهه را مشاهده می کنیم و ادامه دارد. ، اما سود سهام احتمالاً در همان تاریخ های سال گذشته پرداخت می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا