اخبار ورزشی

رد کردن پیشنهاد وسوسه انگیز سعودی ها توسط مودریچ!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، با توجه یانلوکا داد مارسیو روزنامه نگار معروف ایتالیایی، لوک مودریچ علیرغم دریافت پیشنهاد سنگین 200 میلیون یورویی از عربستان سعودی در طول سه سال، او از رفتن به لیگ کشورش خودداری کرده است.

الهلال انتظار داشت این ملی پوش کروات در لیگی پر ستاره از جمله کریم بازی کند بنزما و کریستیانو رونالدو تشویق می کند، اما او در رئال می ماند.

لیگ حرفه ای عربستان که درحال حاضر جذب بزرگان فوتبال اروپا، حالا هم مودریچ فریب لوکاکو هدف گرفته است مهاجم بلژیکی هم همینطور است لوکیتااو پیشنهاد سعودی ها را رد کرد و در عوض امیدوار بود در ایتالیا بماند.

این گزارش به وضوح نشان می دهد مودریچ او پیش از این قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کرده و حداقل یک سال دیگر در این باشگاه خواهد ماند. او در سال 2012 به این باشگاه پیوست و در حالی که او 488 بازی انجام داده و تمام جام ها را به دست آورده است.

باشگاه‌های عربستانی به تلاش برای جذب ستاره‌ها ادامه می‌دهند و به نظر می‌رسد به خرید احتمالی حکیم زیخ از چلسی نزدیک شده‌اند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا