اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

مهناز افشار با این استوری اشک بیژن مرتضوی را درآورد! /تسلیت متفاوت مهناز افشار به بیژن مرتضوی دل همه را خون کرد!

مهناز افشار با انتشار یک استوری، نسبت به فوت ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی واکنش نشان داد. 

مهناز افشار با انتشار مطلبی درباره درگذشت همسر بیژن مرتضوی، ستاره سعیدی، واکنش نشان داد. ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی پس از عمل جراحی مغز به کما رفت. بیژن مرتضوی خواننده و نوازنده ایرانی اخیرا با انتشار ویدئویی از مردم ایران خواست برای همسرش دعا کنند. بیژن مرتضی بسیار محبوب شود. همسر بیژن مرتضوی از تومور مغزی رنج می برد و همین موضوع باعث علاقه بیژن مرتضوی به ستاره سعیدی شد. طی دو هفته گذشته ویدئوهایی از بیژن مرتضوی که از مردم می خواهد برای بهبودی همسرش دعا کنند در فضای مجازی منتشر شده است که نشان دهنده علاقه شدید بیژن مرتضوی به این ستاره است.

مهناز افشار با این استوری اشک بیژن مرتضوی را درآورد! /تسلیت متفاوت مهناز افشار به بیژن مرتضوی دل همه را خون کرد!

ستاره سعیدی، همسر بیژن مرتضوی کیست؟

مدل ایرانی، او در 31 شهریور سال 1362 در لس آنجلس به دنیا آمد. او همسر جوان بیژن مرتضوی خواننده و نوازنده مشهور ایرانی مقیم آمریکا است.

این دختر جوان به عنوان دستیار مدیر کل و مدیر ارشد مالی کار می کرد و در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل می کرد.

بیژن مرتضوی

ماجرای ازدواج ستاره سعیدی

بیژن مرتضوی یکی از طرفداران پروپاقرص بود که همیشه او را در کنسرت هایش پیدا می کرد و در نهایت به عنوان مدیر برنامه آنها فعالیت خود را آغاز کرد و در نهایت ازدواج کرد.

شایان ذکر است که آقای بیژن مرتضوی در ۲۵ آبان 1336 نوازنده، آهنگساز، تنظیم کننده، نوازنده ویولن و خواننده ساکن بابل استان مازندران بود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا