اخبار روز سینما

مهران مدیری دست به کار شد/ داستان ساعت 6 صبح مهران مدیری!

پی ام آپ: آخرین ساخته کارگردانی در سینما «ساعت 5 عصر» بود که در سال 1394 ساخته شد. وی در این سال ها عمدتاً به عرصه بازیگری پرداخت و تجربیات مختلفی از جمله بازی در سریال نمایش خانگی «خاتون» و … فیلم «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی را دارد!

به گزارش ایسنا، اواخر سال گذشته در سایت سازمان سینمایی پرونده ای در قسمت دریافت پروانه ساخت فیلمی به نام «بن بست» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی علی اوجی و چند روز پیش به ثبت رسید. درخواست دیگری از خود مدیری تهیه کننده و کارگردان برای ضبط ساخت فیلم سینمایی «ساعت ۶ صبح» شد.

نام این فیلم برای بسیاری از بینندگانی که صحبت های این هنرمند را دنبال کرده اند، یادآور خاطراتی است که او یا همسالانش از سختی های صبح زود بیدار شدن از خواب بازگو کرده اند.

مدیری در سال‌های گذشته در فیلم‌های سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» منوچهر هادی، «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی، «درخت گردو»ی محمدحسین مهدویان و «خائن‌کشی» مسعود کیمیایی بازی کرده که از میان آن‌ها فیلم کیمیایی هنوز اکران نشده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا