اخبار روز سینما

شباهت بی حد و اندازه “مهدی یغمایی” به پدرش!/ تصویر بسیار جالب از پدر مهدی یغمایی را ببینید!

به نقل از شمانیوز، مهدی یغمایی، خواننده مطرحی است که در سال ۱۳۵۵ به دنیا آمده است. او در شهر شاهرود به دنیا آمده است. علاوه بر حضور در صحنه های موسیقی، مهدی یغمایی لیسانس رشته شیمی کاربردی را نیز در دست دارد. نوازندگی را او از سن هفده سالگی آغاز کرده است و پدر او نیز مداح و اصالتا اصفهانی است.

شباهت بی حد و اندازه "مهدی یغمایی" به پدرش!/ تصویر بسیار جالب از پدر مهدی یغمایی را ببینید!

مهدی یغمایی به دلیل داوری در برنامه “شبک کوک” شهرت یافت. او در دوران دبستان با قرائت قرآن و تک خوانی گروه سرود، در سن 8 سالگی مقام استانی را به دست آورده بود. از دوران دوم متوسطه، او با استفاده از ساز ملودیکا که پدرش خریده بود، به موسیقی نیز علاقه مند شد و با آن آشنا شد. این انتخابات آینده‌ای موفق را برای او پیش بینی می‌کرد.

از دانشگاه تا گروه ژوان

در سال ۱۳۷۴، مهدی یغمایی تحصیلات خود را در دانشگاه شاهرود آغاز کرد و پس از پنج سال، در سال ۱۳۷۹، با دریافت مدرک فارغ التحصیلی در رشته شیمی کاربردی، تحصیلات خود را به پایان رساند.

او در آغاز همکاری خود با گروه ژوان، آلبومی با عنوان “دختر بهار” را منتشر کرد. این آلبوم شامل ۱۲ قطعه موسیقی است که بین‌المللی‌ترین آثار آن عبارتند از: “دختر بهار”، “سایه”، “دلم تنگه”، “ستاره جون” و غیره.

در 42 سالگی ازدواج کرد

در چند سال اخیر، مهدی یغمایی به خاطر اصرار شدید مادرش برای ازدواج، در نهایت در زمستان سال ۱۳۹۷ و در سن ۴۲ سالگی با خانم “نگار ناصری” ازدواج کردند.

همسر او، نگار ناصری، در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۶۶ به دنیا آمده است و تا سن ۱۷ سالگی در شهر قم زندگی می‌کرد. در تاریخ ۲۶ اسفند ۹۱ با مهدی یغمایی آشنا شد و در نهایت این رابطه در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ به ازدواج منجر شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا