اخبار ورزشی

جدا شدن مهدی قائدی از استقلال!

تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی خود را برای بازی مقابل ازبکستان آماده می کند که چند نفر از اعضای این تیم در تهران و باشگاه استقلال حضور دارند.

یکی از ستارگان مورد بحث فوتبالدوستان در محافل استقلالی مهدی قیدی است که قراردادش با آبی پوشان تهرانی به پایان رسیده است و او به عنوان بازیکن قرضی تا 18 تیرماه دیگر فرصتی برای استقلال ندارد.

قائدی که این روزها به همراه سه بازیکن دیگر استقلال در اردوی تیم ملی حضور دارد، این روزها اخبار تیم محبوبش مانند روزبه چشمی، سعید مهری و محمد محبی را دنبال می کند.

در مورد موضوع جدایی این بازیکن از استقلال گفته می شود نزدیکان قیدی در تیم ملی مانند سردار آزمون با او در میان گذاشته و نظر او را درباره احتمال جدایی از استقلال و بازگشت به لیگ امارات جویا شده اند. مهدی قیدی در گفتگو با هم تیمی هایش گفته بود که شخصا دوست داشت در استقلال بماند اما چون بازیکن شباب الاهلی است باید ببیند چه تصمیمی برای او خواهند گرفت.

از سوی دیگر اخباری درباره مهدی قائدی به گوش می رسد که مدیران باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن مجدد این بازیکن دست از تلاش برنداشته اند. البته اخباری مبنی بر فروش گران قیمت این بازیکن به دیگر تیم های اماراتی نیز شنیده می شود.

لازم به ذکر است پس از اتمام مسابقات کافا و بازگشت قائدی به تهران یا سفر وی به امارات، تکلیف ادامه همکاری یا عدم همکاری این فوتبالیست با استقلال در هفته های آینده مشخص خواهد شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا