اخبار روز سینما

مهتاب کرامتی زن باوقار آسیا شد

تصویری از دریافت جایزه دیگری از مهتاب کرامتی که البته به نظر می رسد مربوط به سال های قبل باشد، در فضای مجازی منتشر شده است. این تصویر مربوط به زمانی است که در مراسم تجلیل از زنان تاثیرگذار آسیایی در تایلند از مهتاب کرامتی تجلیل شد.

مهتاب کرامتی بازیگر سرشناس سینما با انتشار عکسی نوشت: مراسم تجلیل از زنان تاثیرگذار آسیا در کشور تابلند با حضور زنان تاثیرگذار جامعه در عرصه های مختلف به همت موسسه گردشگری این کشور برگزار شد. “

استایل خاص مهتاب کرامتی در شو آرمانی

مهتاب کرامتی بازیگر سینما به عنوان مهمان در شو Prive جورجیو آرمانی در پاریس حضور یافت.

در این مراسم از مجموعه مد لباس جورجیو آرمانی برای پاییز و زمستان 2019 رونمایی شد.

نیکول کیدمن بازیگر مشهور هالیوود و همسرش نیز به این مراسم دعوت شده بودند.

در ادامه عکس هایی از مهتاب کرامتی در این مراسم را مشاهده می کنید.

photo_2019-07-02_23-47-071 - کپی کنیدمهتاب کرامتی زن باوقار آسیا شدمهتاب کرامتی زن باوقار آسیا شدمهتاب کرامتی زن باوقار آسیا شدمهتاب کرامتی زن باوقار آسیا شدمهتاب کرامتی زن باوقار آسیا شدمهتاب کرامتی زن باوقار آسیا شدمهتاب کرامتی زن باوقار آسیا شد

photo_2019-07-03_07-29-45

مهتاب مهتاب رنگ چشمانش را به همه نشان داد.

مهتاب کرامتی بازیگر معروف سینما عکس جدیدی از خود منتشر کرد.

مهتاب کرامتی بازیگر 52 ساله مجرد و تنها پس از جدایی از بابک ریاحی پور عکس زیر را از نزدیک منتشر کرده است.

حقوق 400 میلیاردی مهتاب کرامتی درست است؟

در میان بازار داغ شایعات در فضای مجازی، این بار خبری از مهتاب کرامتی و فعالیت جدید او به عنوان تهیه کننده منتشر شد. این گمانه زنی ها بلافاصله پس از انتشار کرامتی در صفحه مجازی اش منتشر شد. همان مطلبی که رسانه های ضد انقلاب مانند اینترناسیونال منتشر کردند.

اما گمانه زنی ها در مورد حضور او در سریال جدید بلافاصله پس از این نشریه مجازی در فضای مجازی منتشر شد. به این ترتیب در فضای مجازی پیشنهاد دادند که مهتاب کرامتی به عنوان تهیه کننده قرارداد میلیاردی با پلتفرم نماوا برای ساخت یک سریال بسته است.

به گزارش تسنیم، در خبرها آمده بود که قرارداد کرمتی با نماوا 400 میلیارد تومان است. مبلغی معادل اجرای حدود 7 سریال در شبکه خانگی.

بر اساس پایش ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوتی و تصویری جهانی)، پلتفرم نماوا درخواستی از سوی ساترا برای تولید سریال جدید با حضور مهتاب کرامتی دریافت نکرده است. همچنین این پلتفرم در حال حاضر هیچ سریال یا برنامه ای با حضور مهتاب کرامتی در حال تولید و پخش ندارد.

مهتاب کرامتی «رقص روی شیشه» را به عنوان بازیگر در شبکه نمایش تلویزیونی داشت که به دلیل ناهماهنگی تهیه کننده و بستر پخش به پایان نرسید و انتقادات زیادی را از سوی مخاطبان به همراه داشت. البته به گمان بسیاری از منتقدان، بازی کرامتی و حتی بهرام رادان نتوانستند در آن کار موفق شوند.

مدتی بعد در سریال «میدان سرخ» با حمید فرخ نژاد همبازی شد و به زعم عموم در آنجا هم بازی قابل توجهی از خود نشان نداد. البته این سریال به پایان نرسید و هنوز به فصل دوم آن اشاره ای نشده است.حقوق 400 میلیاردی مهتاب کرامتی؟

سانسور عجیب موهای مهتاب کرامتی

موهای مهتاب کرامتی در سکانسی از سریال جدید «میدان سرخ» سانسور شد.

روزنامه هفت صبح با انتشار تصویری از چهره سانسور شده مهتاب کرامتی نوشت: امکان فتوشاپ و تصحیح تصاویر فیلم نباید به ابزاری آزاردهنده تبدیل شود. ترمیم جلد خانم مهتاب کرامتی در سریال قرمز میدان آزاردهنده و بیهوده است.

«میدان سرخ» سریالی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است که به تازگی وارد شبکه نمایش خانگی شده است. حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهاره افشاری، رضا یزدانی و لیندا کیانی بازیگران اصلی این سریال هستند.

مهتاب کرمتی

نور ماه رنگ چشمانش را نشان می داد.

مهتاب کرامتی بازیگر معروف سینما عکس جدیدی از خود منتشر کرد.

مهتاب کرامتی بازیگر 52 ساله مجرد و تنها پس از جدایی از بابک ریاحی پور عکس زیر را از نزدیک منتشر کرده است.

برخی از کاربران با انتشار این تصویر در صفحات مختلف نوشته اند که چشم ماه کرامت به اصطلاح سگ ها را دارد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا