اخبار روز سینما

مهاجرت و کشف حجاب ژیلا امیرشاهی مجری برنامه به خانه برمیگردم!

ژیلا امیرشاهی مجری و مجری سابق صدا و سیما که بیشتر به خاطر مجری گری برنامه تلویزیونی «به خانه برگردم» شهرت دارد، ویدیویی از خود در کانادا بدون حجاب در اینستاگرامش منتشر کرد و در مورد مهاجرتش صحبت کرد. امیرشاهی در این ویدئو اعلام کرد که در کانادا به سر می برد و در ونکوور کلاس سخنرانی و آموزش سخنرانی خواهد داشت. او در سال 99 از صدا و سیما کناره گیری کرد.

ژیلا امیرشاهی از زمان بازنشستگی از صدا و سیما تصاویر با ظاهری متفاوت از خود در اینستاگرامش منتشر می کرد. او به تدریس فن بیان مشغول بود و در یوتیوب نیز فعالیت داشت.

بیوگرافی زیلا امیرشاهی

بیوگرافی زیلا امیرشاهی

بیوگرافی زیلا امیرشاهی

ژیلا امیرشاهی متولد 1339 در قزوین و دارای مدرک اقتصاد و بازرگانی است.

او ابتدا معلم زبان انگلیسی در آموزش و پرورش بود اما به دلیل نارضایتی از شغل و علاقه به صدا و سیما وارد سازمان صدا و سیما شد.

فعالیت در صدا و سیما را از سال ۱۳۷۱ در گروه علمی و سیاسی تلویزیون آغاز کرد. سپس در سال ۱۳۷۳ به رادیو دعوت شد و اولین اجرای رادیویی خود را با برنامه «جهان دانش» تجربه کرد.

بیوگرافی زیلا امیرشاهی

بیوگرافی زیلا امیرشاهی

بیوگرافی زیلا امیرشاهی

بیوگرافی زیلا امیرشاهی

در سال ۱۳۷۹ مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» شد.

امیرشاهی چند سالی به دلیل کار همسرش از برنامه «به خانه برگیریم» مرخصی گرفت و مدتی در خارج از ایران زندگی کرد و پس از بازگشت به ایران بار دیگر مجری این برنامه شد.

او در سال 99 از صدا و سیما کناره گیری کرد.

بیوگرافی زیلا امیرشاهی

بیوگرافی زیلا امیرشاهی

بیوگرافی زیلا امیرشاهی

به گفته امیرشاهی، یک بار به او پیشنهاد بازی در نقش خودش داده شد که به دلیل مخالفت همسرش این پیشنهاد را نپذیرفت. وی در گفت وگویی در این باره گفت: هیچ وقت به بازیگری فکر نکردم اما پیشنهاد بازی داشتم، برای ساخت فیلم «خیلی دور خیلی نزدیک» به عنوان بازیگر دعوت شدم.

ماجرا از این قرار بود که در این فیلم مسعود رایگان به دنبال فرزندش می‌گشت و طبق قصه او باید این جست‌ و جو را از برنامه “به خانه بر می‌ گردیم” شروع می‌ کرد.

با همسرم مشورت کردم، اما او دوست نداشت که بازیگری کنم، بنابراین بازیگری را کنار گذاشتم و خانم ژیلا صادقی این نقش را بر عهده گرفت.

ژیلا امیرشاهی با یک نقاش به نام سید جمال الدین تبسی نژاد ازدواج کرده و این زوج دارای 3 دختر هستند.

بیوگرافی زیلا امیرشاهی
ژیلا امیرشاهی در کنار همسرش
بیوگرافی زیلا امیرشاهی
ژیلا امیرشاهی و یکی از دخترانش

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا