اخبار ورزشی

منچستریونایتد در صدد جذب دراوزه بان اینترمیلان است!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، با توجه به اینکه منچستریونایتد قرارداد جدید داوید دخیا را در اولدترافورد امضا خواهد کرد، آنها تلاش بیشتری برای جذب یک دروازه‌بان جدید انجام داده‌اند.

به نظر می‌رسد تاتنهام دیگر در رقابت برای جذب دیوید رایا شرکت نمی‌کند و به دنبال جایگزینی برای آندره اونانا است. طبق گفته رسانه گاتزتا دلو اسپورت، اینتر به دنبال جذب گیورگی مامارداشویلی و یان سومر برای جایگزینی آندره اونانا هستند و احتمالاً ستاره کامرونی نراتزوری به فروش خواهد رفت.

قبلاً اینتر تلاش کرده بود گوگلی مو ویکاریو، دروازه‌بان امپولی را به خدمت بگیرد، اما به دلیل اینکه فرض بر این است که قبلاً با تاتنهام به توافق رسیده است، نراتزوری مجبور شده بود تمرکز خود را بر روی هدف جایگزین قرار دهد.

گزارش شده که چلسی دیگر علاقه‌ای به آندره اونانا ندارد و به همین دلیل منچستریونایتد در موقعیت خوبی برای جذب این دروازه‌بان قرار دارد. آندره اونانا، جدا از توانایی‌هایش در مهار شوت، در بازی با پا هم مهارت خاصی دارد و می‌تواند به تیم تن‌هاخ کمک کند تا بازی را از عقب برگردانند. به نظر می‌رسد این ویژگی می‌تواند یونایتد را به این فکر بیاندازد که این بازیکن ۲۷ ساله را جذب کند.

آندره اونانا در زمان حضورش در آژاکس، به عنوان دروازه‌بان شماره یک تیم تن‌هاخ با سه قهرمانی لیگ هلند همکاری داشت. باید دید که آیا او با سرمربی سابق خود در اولدترافورد همکاری خواهد کرد یا خیر.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا