اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

جلسه ای در مورد اولین اپراتور ملی سلامت در حاشیه الکامپ!

رئیس مرکز آمار و اطلاعات وزارت بهداشت در بازدید از غرفه همراه اول در الکامپ 2023 در نشستی با مدیران اپراتور اول به تحلیل اجرای اولین اپراتور سلامت کشور پرداخت.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سیدرضا مظهری، رئیس مرکز مدیریت فناوری اطلاعات و آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز چهارشنبه 16 تیرماه 1402 با حضور این معاونت. در سالن 35 نمایشگاه الکامپ 2023 از نزدیک با دستاوردها و محصولات اولین گروه همراه در زمینه هوش دیجیتال آشنا شدیم.

وی پس از این بازدید با مصطفی درزی، مدیر کل بازرگانی سازمانی شرکت یکم در خصوص پیشرفت پروژه مشترک اجرای نظام نظارتی – عملیاتی سلامت گفت و گو کرد.

در راستای رسالت خود به عنوان مروج تحول دیجیتال در عرصه های مختلف کشور، این بار همراه اول پا به عرصه سلامت نهاده و ضمن توسعه سامانه های لازم نظام نظارتی- عملیاتی سلامت، به دنبال رشد و توسعه است. اکوسیستم سلامت دیجیتال کشور به همین منظور در چارچوب راه اندازی اولین اپراتور سلامت در کشور، پنجره واحد خدمات الکترونیک سلامت توسعه یافته است که در آینده نزدیک به بازار خدمات دیجیتال سلامت کشور تبدیل شده و گسترش خواهد یافت. میدان عمل تمامی ارائه دهندگان خدمات و شرکت های نوآور در حوزه سلامت.

شکل‌گیری رویکردی جدید در حوزه سلامت، یعنی نظام نظارتی-عملیاتی، گام بزرگی برای انجام وظایف قانونی باقی‌مانده از جمله پرونده الکترونیک پزشکی شهروند است.

علاقه مندان می توانند به درگاه این رویداد به نشانی مراجعه کنند https://mci.ir/elecomp بازدید کنید.

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان مناظره و نظر در مورد اولین اپراتور ملی بهداشتی در حاشیه الکامپ

که در تاریخ 2023-06-28 23:36:34 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است
به نقل از www.entekhab.ir

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا