اخبار روز

گفته‌های رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مورد ممنوعیت پروازهای چارتری به مناطق آزاد!

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از توقف فروش پروازهای چارتری به مناطق آزاد کشور تا پایان تابستان خبر داد. این موضوع که اهمیت بالایی دارد و مدتی است که به یک چالش تبدیل شده است در ادامه بیشتر بررسی میشود.

به گزارش پی ام آپ، محمد محمدی بخش در واکنش به فروش پروازهای چارتر منطقه آزاد، گفت: فروش پروازهای چارتر یک موضوع مهم و چالشی برای صنعت هوانوردی است و ما آن را متوقف کردیم زیرا عرضه و تقاضا را به چالش می کشد.

وی افزود: در شرایط این فصل از سال که با پروازهای اربعین روبرو هستیم و در پایان تابستان فروش پروازهای چارتر قطعا تا پایان تابستان متوقف می شود اما با شروع فصل پاییز بررسی خواهیم کرد از اول این موضوع بررسی شده و بر اساس نظر کارشناسی عمل می شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: ما به دنبال رونق مناطق آزاد هستیم اما باید چارچوب های لازم را رعایت کرده و قیمت مصوب را کنترل کنیم.

وی افزود: طبق قانون و مصوبات به مناطق آزاد کمک می کنیم تا بسته مسافرتی هتل را به همراه بلیط هواپیما به مردم ارائه دهند.

محمدی بخش در پاسخ به این سوال که آیا این روش باعث کاهش سفر به این مناطق می شود، گفت: به طور معمول در تابستان و ایام محرم و صفر مسافران کمتری به این مناطق می روند اما اجازه فروش بلیت چند بها را نمی دهیم.

وی افزود: اینکه در ایام نوروز پروازهای متعددی به کیش و قشم داشتیم نشان از حمایت حوزه هوایی از مناطق آزاد دارد.

منبع: خبرگزاری بازار


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا