اخبار روز سینما

رابطه عجیب جنیفر لوپز یا همشر سابق شوهرش!

جنیفر لوپز خواننده و بازیگر معروف و پرطرفدار از دید دوربین های خبرنگاران نتوانست پنهان باشد و در هنگام خروج از خانه جنیفر گارنر همسر سابق بن افلک دیده شده است.

به گزارش پی ام آپ، جنیفر لوپز و جنیفر گارنر تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند بهترین نامادری و مادر ایده آلی برای فرزندان بن افلک باشند!

جنیفر لوپز و یکی از دوقلوهای نوجوانش به نام امی از خانه جنیفر گارنر، همسر سابق بن افلک دیدن کردند.

گارنر و افلک سه فرزند دارند. لوپز هم دوقلوهای 15 ساله با همسر سابقش مارک آنتونی دارد.

پس از جدایی در سال 2004، جنیفر لوپز و بن افلک دوباره در سال 2021 با یکدیگر رابطه برقرار کردند. این زوج در سال 2022 ازدواج کردند.

جنیفر لوپز برای رفتن به خانه جنیفر گارنر لباس سیاه و سفید پوشید. جنیفر برای به دنیا آوردن دخترش امی به خانه این بازیگر رفته بود. به نظر می رسد امی 15 ساله با خواهر و برادرهای ناتنی خود رابطه  نزدیک و صمیمی دارد.

جنیفر لوپز همسر سابق بن افلک را تحسین می کند

هفته گذشته بن افلک، جنیفر لوپز و جنیفر گارنر به دیدن برنامه گارنر و دختر افلک رفتند. جایی که جنیفر لوپز یک لباس قرمز زیبا به تن داشت و تعامل بسیار کمی با جنیفر گارنر داشت.

پیش از این، جنیفر لوپز در مصاحبه ای جنیفر گارنر را یک مادر فوق العاده خطاب کرده بود. این خواننده درباره همسر سابق همسرش نیز افزود: تربیت فرزندانمان با جنیفر گارنر بسیار آسان است.

بن افلک همچنین در مصاحبه دیگری اعتراف کرد که همیشه رابطه دوستانه ای با همسر سابقش حفظ خواهد کرد. پی ام آپ، وی در این خصوص گفت:” وقتی با کسی صاحب فرزند می شوید، برای همیشه با او در ارتباط هستید. من خیلی خوش شانس هستم که او مادر فرزندانم است.»

این بازیگر همچنین ادامه داد: ازدواج ما به نتیجه نرسید و قبول این موضوع سخت است. هر دوی ما واقعاً معتقدیم که برای بچه‌ها مهم است که ببینند والدینشان به یکدیگر احترام بگذارند و با هم کنار بیایند، چه طلاق گرفته باشند یا نه.»

اکنون به نظر می رسد که جنیفر لوپز و جنیفر گارنر نیز در مورد بچه هایی که گارنر با بن افلک به اشتراک می گذارد، تمام تلاش خود را می کنند.

ملاقات جنیفر لوپز با همسر سابق بن افلک

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا