اخبار روز سینما

معرفی اکسسوری کابینت برای چند برابر کردن فضای آشپزخانه / با این اکسسوری‌ها دیگر نگران کمبود جا نباشید!

چیدمان مرتب یکی از ویژگی های مهم هر آشپزخانه ای است. مهم نیست آشپزخانه شما چقدر بزرگ است یا از چه نوع کابینتی استفاده می کنید. علاوه بر این، مهم نیست که دکوراسیون و وسایل آشپزخانه چقدر مجلل یا معمولی هستند. در هر صورت عدم چیدمان و بی نظمی تمام زیبایی آشپزخانه را زیر شعاع قرار داده و آن را از بین می برد. علاوه بر این، محیط نامرتب و مورد بی توجهی قرار گرفته بر آرامش روحی افراد تأثیر منفی می گذارد و آشپزی را سخت می کند.

برای ایجاد نظم در آشپزخانه و کابینت ها می توان کارهای زیادی انجام داد. یکی از بهترین ها استفاده از اکسسوری کابینت است.
در این مقاله قصد داریم در مورد لوازمی صحبت کنیم که با استفاده از آنها می توانید فضای کمد را به راحتی چند برابر کنید. تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی 5 مدل لوازم کابینت آشپزخانه که فضای کابینت را چند برابر می کند

اکسسوری کمد لباس چیست و چه کاربردی دارد؟

اکسسوری کابینت ها در واقع لوازمی هستند که به شما کمک می کنند تا بتوانید موارد بسیار بیشتری را به صورت منظم در کابینت ها قرار دهید.
به طور معمول فضای کابینت آنقدر نیست که بتوانید وسایل زیادی را داخل آن قرار دهید. حتی اگر بتوانید، بدون شک، این قرار دادن بسیاری از چیزها مرتب و منظم نخواهد بود. اما لوازم کابینت ضمن ایجاد فضای زیادی در یک کابینت، شما را مجبور می کند که هر وسیله را در جای مناسب خود قرار دهید. فرصت بی احتیاطی و مرتب کردن وسایلتان را می گیرد.

انواع اکسسوری های کابینت

تا اینجا شما می دانید که اکسسوری کمد چیست و چرا باید از آنها استفاده کنیم. حال در این قسمت قصد داریم شما را با انواع این اکسسوری آشنا کنیم. زیرا تنوع زیادی دارند و برای خرید بهترین لوازم با توجه به نوع آشپزخانه و نیاز خود باید انواع مدل ها را بشناسید.
در ادامه 5 مدل از کاربردی ترین لوازم کابینت را معرفی می کنیم و در مورد کاربردها و ویژگی های آنها صحبت می کنیم.

اکسسوری کابینت کشویی 

اکسسوری کابینت کشویی یکی از تجهیزات عالی برای استفاده حداکثری از ظرفیت کابینت ها است که می توانید در آشپزخانه خود از آن استفاده کنید. با این اکسسوری فضای کمد به قسمت های مختلفی تقسیم می شود. این تقسیم بندی به شما امکان می دهد از فضای کابینت حداکثر استفاده را ببرید.

معرفی 5 مدل لوازم کابینت آشپزخانه که فضای کابینت را چند برابر می کند

کشوی کابینت جایی است که به راحتی به هم می‌ریزد و مرتب کردن آن بسیار سخت خواهد بود. لوازم کشویی با تقسیم بندی فضا، امکان قرار دادن قاشق و چنگال و هر وسیله دیگری را در جای خود فراهم می کند. همچنین کمک می کند تا هر بار که از آن استفاده می کنید ظرف را به راحتی پیدا کرده و در جای خود قرار دهید.
نصب اکسسوری کابینت کشویی با کشویی معمولی متفاوت است. باید از کابینت ساز بخواهید آن را نصب و اجرا کند.

اکسسوری کابینت سبد آبچکان

سبد بالای سینک که به صورت پیش فرض در تمامی کابینت ها نصب می شود، در بسیاری از موارد برای تمامی ظروف شسته شده ما کافی نیست. اگر ظروف زیادی وجود داشته باشد، مرتب کردن و مدیریت آنها فقط در این سبد بسیار دشوار خواهد بود. اما اکسسوری سبد آبچکان می تواند این مشکل را برطرف کند.
بعد از شستن ظروف می توانید آن ها را به خوبی در سبدهای آبکش بچینید و هر کدام را در جای خود قرار دهید. به این ترتیب ظروف روی هم قرار نمی گیرند و به راحتی خشک می شوند. این سبدهای ناودانی بیشتر از فولاد ساخته شده و مقاومت بالایی دارند. برخی از لوازم سبد دو طبقه هستند که می توانند ظرف های بیشتری را در خود جای دهند.

اکسسوری سبد سوپرمارکتی

سبدهای سوپرمارکتی یکی از جدیدترین لوازمی هستند که می توان از آن برای چند برابر شدن فضای کابینت استفاده کرد و برای همه آشپزخانه ها به خصوص آشپزخانه های کوچک بسیار کاربردی است.
سبدهای سوپرمارکتی تنوع زیادی دارند و برای نگهداری اقلام مختلف مانند حبوبات، خشکبار، روغن، مواد شوینده و … استفاده می شوند. با اکسسوری کابینت سوپرمارکت می توانید وسایل مختلف آشپزخانه را مرتب و مجزا مرتب کنید و برای استفاده به راحتی هر کدام را پیدا کرده و جایگزین کنید.
معرفی 5 مدل لوازم کابینت آشپزخانه که فضای کابینت را چند برابر می کند

اکسسوری کابینت سطل زباله

با استفاده از این اکسسوری دیگر نگران یافتن جای مناسب برای سطل زباله در آشپزخانه نباشید. قرار دادن سطل زباله در گوشه ای از آشپزخانه ظاهری به هم ریخته ایجاد می کند و بر دکور آشپرخانه شما تاثیر منفی می گذارد.
با کمک اکسسوری کابینت سطل زباله می توانید سطل های خیس و خشک را جدا کرده و برای هر کدام جای جداگانه در نظر بگیرید. برای این کار باید از مدل اکسسوری سطل زباله ریلی دوتایی استفاده کنید. برای استفاده کافی است کشو را از کابینت بیرون بیاورید و زباله های مرطوب و خشک را بدون دست زدن به سطل زباله در جای خود قرار دهید.

اکسسوری کابینت کنج

اکسسوری کابینت کج برای پرکردن و استفاده حداکثری از گوشه های خالی آشپزخانه استفاده می شود. کابینت های کنج در مدل های مختلف کابینت گوشه ای مورب، کابینت گوشه‌ای کشویی و گوشه‌ای با توجه به مدل و طرح سایر کابینت ها قابل نصب در آشپزخانه می باشد.
هنگام نصب کابینت ها، کابینت ساز باید اکسسوری کابینت گوشه ای را نصب و اجرا کند.

سخن آخر

اکسسوری های کمد لباس این روزها بسیار مد شده اند و مدل های متنوع آنها را در آشپزخانه ها به وفور می بینیم. در این مقاله در مورد انواع لوازم کابینت صحبت کردیم. این لوازم به شما کمک می کند از فضای کابینت خود نهایت استفاده را ببرید و آشپزخانه خود را مرتب و شیک نگه دارید. اگر می خواهید مدل های دیگر اکسسوری را ببینید از سایت اکسسوری کابینت آشپزخانه دیدن کنید.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا