عمومی

معرفی انواع توری های فلزی (توری پرسی، توری حصاری، توری مرغی و …..) در حصار آنلاین

توری فلزی، یکی از رایج ترین انواع محصولات فولادی است. در واقع این محصول در نتیجه بافته شدن مفتول و سیم بر روی یکدیگر و کشش ورق فولادی ساخته می شود. توری های فلزی از سیم مفتول های مختلف تولید می شوند و به دو صورت رولی و یا ورقه ای به بازار عرضه می شوند. نوع ورقه ای این توری ها فاقد خاصیت انعطاف پذیری هستند. اما در مقابل توری رولی، قابلیت انعطاف داشته و حمل و نقل آن نیز آسان تر خواهد بود. در واقع می توان گفت مقدار کربن استفاده شده در ساخت نقش تعیین کننده ای در میزان انعطاف پذیری آن ها خواهد داشت. در تعیین قیمت انواع توری های فلزی (توری پرسی، توری مرغی، توری حصاری و …) ابعاد و ضخامت مفتول استفاده شده برای تولید آن ها و همچنین اندازه چشمه آن ها بسیار تاثیر گذار است.

توری پرسی

یکی از انواع توری های فلزی که در کاربرد های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد توری پرسی ها هستند. ممکن است در بازار این توری را با نام دیگر فنس پرسی دیده باشید. این توری دارای چشمه های مربع و مستطیلی شکل است. به همین دلیل از نظر شکل ظاهری شباهت بسیاری با توری جوشی دارد. برای ساخت توری پرسی تاروپود توری به یکدیگر متصل و پرس می شوند. از مهم ترین ویژگی های این توری می توان به استحکام بالا و همچنین قدرت انعطاف‌پذیری مطلوب آن اشاره داشت.همچنین لازم به ذکر است این توری مقاومت و دوام بسیار زیادی را در برابر عواملی چون ضربه، فشار، سرما و گرما از خود نشان می دهد. که این خاصیت استفاده از آن را برای انواع محیط های مختلف ممکن کرده است. این توری دارای ظاهری صاف و منعطف بوده و به طور معمول از مفتول های با سایز ۲ تا ۶ میلی‌متری ساخته می شود. به طور معمول این توری از جنس آهن و یا گالوانیزه تولید می شود.عرض آن نیز نهایتا تا ۲ متر است. از جمله مزایای استفاده از این توری می توان مواردی مانند ضد لغزش بودن، قیمت مناسب آن،قابلیت نصب سریع و آسان و مقاومت بالایی که در برابر زنگ زدگی و خوردگی از خود نشان می دهد را نام برد. از مهم ترین کاربرد های توری پرسی نیز می توان مواردی مانند استفاده در ساخت حفاظ‌های درب و پنجره، ساخت قفس حیوانات، حصارکشی زمین و… را بر شمرد.

توری پرسی

توری مرغی

توری مرغی نیز همانند دیگر توری های فلزی در نتیجه بافته شدن سیم های مفتولی به یکدیگر ساخته می شود. توری مرغی براساس کاربرد های بسیار متنوعی که دارد در ضخامت های گوناگونی تولید می شود. در واقع برای تولید توری مرغی از مفتول گالوانیزه استفاده می شود. بنابراین می توان گفت این توری در دو روش گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم تولید می‌شود. که نوع تولید شده به روش گالوانیزه گرم این نوع توری ها از دوام و کیفیت بیشتری برخوردار خواهد بود. زیرا توری تولید شده با این روش در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم بیشتری دارد. تمام توری مرغی هایی که در ایران ساخته می شوند از نوع گالوانیزه گرم هستند به همین دلیل کیفیت توری مرغی ایرانی در مقایسه با نوع وارداتی که به روش گالوانیزه سرد تولید شده است بسیار بالاتر است، به همین دلیل است که قیمت توری مرغی ایرانی گرانتر از انواع وارداتی آن است.

از مزایای اصلی توری مرغی می‌توان به قابلیت حمل آسان، سبک وزن بودن، قیمت مناسب، مقاومت عالی و سرعت در زمان اجرا اشاره کرد. برای خرید انواع توری های فلزی، محصولات مفتولی، واتراستاپ، اسپیسر، پشم شیشه و… با حصار آنلاین در ارتباط باشید. برای برقراری ارتباط می توانید با شماره تلفن 55449400-021 تماس بگیرید، و یا از طریق آدرس https://hesaronline.com/ به وب سایت مجموعه حصارآنلاین مراجعه نموده و سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

توری مرغی

توری حصاری

توری حصاری که با نام دیگر فنس نیز شناخته می شود، برای تولید این نوع توری به منظور استفاده در کاربرد های گوناگون از مفتول هایی با جنس های مختلفی نظیر مفتول گالوانیزه ، مفتول سیاه و مفتول گالوانیزه با روکش pvc ساخته می شود. به عنوان مثال همانطور که می دانید مفتول گالوانیزه مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی از خود نشان می دهد در نتیجه توری حصاری ساخته شده از این مفتول نیز به طبع از دوام و کیفیت بالاتری نسبت به توری ساخته شده با مفتول سیاه را خواهد داشت. با این حال می توان گفت در میان تمامی انواع توری حصاری، نوع تولید شده با مفتول گالوانیزه به دلیل خواص بیشتری که دارد از کاربرد گسترده تری نیز برخوردار خواهد بود. همچنین با هدف بالاتر بردن مقاومت این نوع توری برای استفاده در موارد بخصوص مفتول گالوانیزه را با روکشی از جنس PVC می پوشانند. ضخامت مفتول گالوانیزه برای تولید توری حصاری بین 2 تا 3 میلی متر است.

توری حصاری

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا