دانستنی هافناوری

معرفی 6 ‌سایت‌ برای دانلود عکس رایگان با کیفیت بالا

اگر در زمینه تولید محتوا و طراحی گرافیک کار می کنید، ممکن است بدانید که گاهی اوقات یافتن عکس های استوک رایگان در مناطق خاصی دشوار است.

معرفی 6 ‌سایت‌ برای دانلود عکس رایگان با کیفیت بالا

این بار به معرفی سایت های جالب و سایت های کاربردی که می تواند به درد همه افرادی که در زمینه تولید محتوا هستند بخورد. اگر در زمینه تولید محتوا و طراحی گرافیک کار می کنید، ممکن است بدانید که گاهی اوقات یافتن عکس های استوک رایگان در مناطق خاصی دشوار است. وب سایت های مختلفی برای رفع این مشکل در اختیار کاربران قرار گرفته است و می توان از منابع آن به صورت رایگان استفاده کرد. در مطلب بعدی شما را با بهترین سایت های دانلود عکس آشنا می کنیم.

Shape1

بهترین سایت ها برای دانلود تصاویر

وب سایت های مختلفی در زمینه ارائه عکس محصول وجود دارد. اما برخی از آنها ویژگی بیشتری را نسبت به رقبای خود به کاربران ارائه می دهند. در مطلب زیر سعی کردیم به بسیاری از سایت‌هایی که امکان استفاده رایگان از محتوای و تصاویر خود را دارند نشان دهیم .

معرفی 6 ‌سایت‌ برای دانلود عکس رایگان با کیفیت بالا

۱. ‌سایت: Unsplash.com

Unsplash یکی از بهترین سایت های آپلود عکس است که از اپلیکیشن های موبایل نیز پشتیبانی می کند. اکثر تصاویر ارسال شده در آنجا بسیار خوب هستند. اما برخی چیزها با وضوح پایین نمایش داده می شوند. ابزار جستجوی داخل سایت نیز بسیار کاربردی است و می تواند کاربر را برای یافتن تصویر مورد نظر راهنمایی کند. ذکر نام عکاس برای تصاویر گرفته شده از این سایت ضروری نیست. اما توصیه می شود برای تشکر از عکاس نام عکاس را در کنار عکس بنویسید.

۲. سایت: Vecteezy.com

عکس‌های این وب‌سایت رایگان و پولی ارائه می‌شوند، می‌توانید با استفاده از بخش فیلتر و جستجو به راحتی آنها را مرتب کنید.  وکتورهای با وضوح بالا و ویدیوهای محصول از دیگر مواردی است که در وب سایت ذکر شده یافت می شود.

۳. ‌سایت: Pixabay.com

Pixabay دارای بزرگترین آرشیو سایت های دانلود عکس با کیفیت بالا، از جمله گرافیک های برداری و حتی فیلم است. علاوه بر این، تصاویر موجود در مناظر منتشر شده در این سایت بسیار متفاوت بوده و اکثر آنها با وضوح بالا نمایش داده می شوند و برای چاپ مناسب هستند. با این حال، برخی از عکس ها ممکن است خوب به نظر نرسند.

معرفی 6 ‌سایت‌ برای دانلود عکس رایگان با کیفیت بالا

۴. سایت: Pexels.com

Pexels یکی از بهترین سایت های آپلود عکس است که کاربران می توانند تصاویر خود را در آن آپلود کنند. وب مسترها مجموعه ای از بهترین تصاویر را انتخاب می کنند تا در معرض دید بیشتر قرار بگیرند. همچنین می توانید فایل های آپلود شده در سایت را با فیلترهای مختلف جستجو کنید. این پلتفرم انتخاب مناسبی برای توسعه دهندگان وب سایت و اپلیکیشن است.

۵. سایت: Gratisography.com

Gratisography حافظه بسیار کمی نسبت به سایر سایت های دانلود عکس رده بالا دارد. اما می توانید تصاویر منحصر به فردی را در آنجا پیدا کنید که در پلتفرم های دیگر یافت نمی شوند. رابط کاربری وب سایت کمی کارتونی و ساده است و محتوای آن در 9 دسته مختلف ارائه شده است. اکثر عکس ها با وضوح بالا هستند. اما آنها فقط در یک اندازه دانلود خواهند شد. برنامه های اندروید نیز در این سایت موجود است.

معرفی 6 ‌سایت‌ برای دانلود عکس رایگان با کیفیت بالا

۶. سایت: Canva.com

Canva یک نرم افزار ویرایش عکس مبتنی بر وب است که برنامه های آن برای سیستم عامل های مختلف از جمله مک، ویندوز، اندروید و iOS در دسترس است. اگر به دنبال عکس های استوک مناسب برای پروژه های گرافیکی مانند طراحی بنر هستید، این وب سایت می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. با ایجاد یک حساب کاربری رایگان، می توانید به کتابخانه ای از 1.6 میلیون تصویر رایگان دسترسی داشته باشید.

۷. ‌سایت 123RF.com

123RF یکی از بهترین سایت های آپلود عکس است که برای سازندگان محتوای رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام عالی است. بسیاری از تصاویر و وکتورها را می توان به صورت رایگان در این سایت دانلود کرد که در اندازه های مختلف قابل دانلود هستند. این موضوع به آنها اجازه می دهد تا از چیزهای مختلفی مانند کاورهای توییتر یا یوتیوب، هدر ایمیل و غیره استفاده کنند.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا