اخبار روز سینما

معجزه این کرم بوتاکس طبیعی خانگی صورت تنها در یک هفته

پوست صورت برای خانم ها بسیار مهم است. فرقی نمی کند پوست شما چه رنگی باشد، روشن یا کدر، جوش دارد یا نه، صاف و شفاف، چین و چروک است یا نه، سفت و محکم… همه اینها می تواند بخشی از دغدغه های یک زن باشد. . در مورد ظاهرش!

این کرم بوتاکس خانگی را درست کنید، نتیجه را یک هفته بعد ببینید!

“دوست داری روی پوستت بوتاکس بزنی؟!”

مراقبت از پوست یکی از مهم ترین خدماتی است که شما برای خود انجام می دهید! وقتی جلوی آینه بایستید میوه آن با لبخندی زیبا نمایان می شود. ما برای شما یک بوتاکس خانگی و طبیعی داریم که با حداقل تجهیزات تهیه شده و نتیجه فوق العاده خوبی دارد. در استفاده از آن تردید نکنید!

این کرم بوتاکس خانگی را درست کنید، نتیجه را یک هفته بعد ببینید!

مواد لازم برای بوتاکس خانگی

  • دو عدد سیب زمینی
  • یک قاشق غذاخوری نشاسته ذرت
  • یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا
  • یک قاشق چایخوری روغن بادام شیرین
  • یک ظرف شیشه ای کوچک با در.

اینها موادی هستند که برای تهیه کرم بوتاکس طبیعی نیاز دارید.

این کرم بوتاکس خانگی را درست کنید، نتیجه را یک هفته بعد ببینید!

طرز تهیه کرم بوتاکس خانگی

سیب زمینی ها را رنده کنید و خوب آبکش کنید. در اینجا به آب سیب زمینی نیاز دارید. نشاسته ذرت را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا گلوله گلوله نشود. از ماهیتابه ای که می توانید روی حرارت قرار دهید استفاده کنید، حرارت را کم کنید و مواد را هم بزنید تا بافتی کرمی و کشدار به آن بدهد. نباید خیلی ضخیم باشه پس توجه کن!

وقتی بافت خامه ای را می بینید دیگر نیازی به گرم کردن آن نیست. بگذارید کمی بماند تا خنک شود. مواد را در ظرفی بریزید و ژل آلوئه ورا را اضافه کنید. مرتب هم بزنید تا بافت آن کرمی شود. در پایان روغن بادام شیرین را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. کرم شما آماده است. آن را در ظرف کوچکی بریزید.

این کرم بوتاکس خانگی را درست کنید، نتیجه را یک هفته بعد ببینید!

نحوه استفاده از کرم بوتاکس خانگی

هر شب قبل از خواب این کرم را به صورت خود بمالید و خوب ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

نکات مهم

  • اگر پوست شما مستعد آکنه یا آکنه است، از روغن بادام شیرین صرف نظر کنید و به جای آن از روغن درخت چای یا روغن گل رز استفاده کنید.
  • در دفعات اول استفاده، برای اطلاع از واکنش پوست خود، آن را برای چند ساعت روی پوست خود قرار دهید. سپس آن را بشویید. اگر مشکلی ندارید یک شب تا صبح روی صورتتان بگذارید.
  • بعد از یک هفته استفاده متوجه نتیجه خواهید شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا