اخبار روز

معاینه فنی این خودروها معتبر نیست.


به گزارش پی ام آپ، سرهنگ محمد رزاقی در خصوص لغو معاینه فنی خودروهای دودزا توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: پیش از این در مجاورت مراکز معاینه فنی تیم های پلیس راه به صورت محدود به همراه کارشناسان معاینه فنی حضور داشتند و با تجهیزاتی که در اختیار داشتند برای انجام معاینه فنی به ویژه خودروهای سنگین در محل وارد عمل شدند.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: طرحی که از امروز آغاز می شود این است که تمامی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خودروهایی را که شرایط لازم برای معاینه فنی را ندارند و خودروهای آنها دود می کند، کنسل کنند.

وی گفت: به عنوان مثال اگر وسیله نقلیه ای تصادف کرده باشد و حالت اولیه خود را از دست داده باشد یا خودرو در حال دود باشد یا ظاهر آن از بین رفته و چراغ های آن به درستی کار نکند، خودروی متوقف شده مشمول این طرح می شود. .

سرهنگ رزاقی افزود: اکنون همکاران من این اختیار را دارند که طبق قانون و همزمان نسبت به لغو معاینه فنی اقدامات سیستماتیک انجام دهند.

وی گفت: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز به مالک خودرویی که معاینه فنی آن لغو شده است، اعلام می کنند پس از رفع ایرادات فنی معاینه فنی را مجدداً انجام دهند، زیرا در صورت عدم انجام، تردد خودرو در طول قانون انجام می شود. از طریق دوربین ها اعمال می شود و برای خودروهای مذکور برای افرادی که در معاینه فنی شرکت نکرده اند مبلغ 50 هزار تومان نیز در نظر گرفته می شود.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از رانندگانی که خودروهایشان به هر دلیلی دارای شرایط معاینه فنی نبوده و خودروی آنها دود تولید می کند، پرسید چرا همکاران من با دسترسی هایی که دارند می توانند بلافاصله معاینه فنی این گونه خودروها را در سامانه معاینه فنی لغو کنند. سیستم. در اسرع وقت معاینه فنی را انجام داده و ایرادات خودرو خود را برطرف کنید.

وی از رانندگان خواست ایرادات خودروهای خود را رفع کنند تا هوای شهر آلوده نشود و خودروهایشان مشمول قانون نشوند. به مراکز آزمون فنی مراجعه کنید و یک امتحان فنی دیگر بدهید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا