اخبار روز

اوپنهایمر پرفروش ترین فیلم جنگ جهانی دوم!/رکوردشکنی بی سابقه اوپنهایمر تمام شدنی نیست!

اوپنهایمر همچنان در صدر جدول قرار دارد.

پی ام‌آپ نوشت، فیلم اوپنهایمر همچنان یک نیروی جدی در باکس آفیس است و اکنون دو فیلم معروف را پشت سر گذاشته و به پردرآمدترین فیلم جنگ جهانی دوم تبدیل شده است.

اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان در نقش کیلیان مورفی در نقش جی رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری برجسته آمریکایی ایفای نقش می کند. این فیلم یکی از بهترین آثار نولان است و مخاطبان برای دیدن این درام تاریخی به سینما می روند.

طبق آمار، درآمد جهانی اوپنهایمر اکنون به 559.2 میلیون دلار رسیده است که آن را به پردرآمدترین فیلم درباره جنگ جهانی دوم تبدیل می کند.  آخرین تلاش نولان قبل از اوپنهایمر، فیلم دانکرک در سال ۲۰۱۷ بود که با ۵۲۷ میلیون دلار در جایگاه دوم قرار دارد و نجات سرباز رایان ساخته استیون اسپیلبرگ با ۴۸۲ میلیون دلار (بدون احتساب تورم) در جایگاه سوم ایستاده است. فیلم اسپیلبرگ از نظر بسیاری یکی از بهترین فیلم های جنگی است که تاکنون ساخته شده است.

در طول دو دهه گذشته، نولان خود را به عنوان یکی از با استعدادترین و هیجان‌انگیزترین فیلمسازان امروزی هالیوود معرفی کرده است. نولان با فیلم های تحسین شده ای مانند شوالیه تاریکی، تلقین، میان ستاره ای و دانکرک که زیر نظر او ساخته شده اند، حالا خود یک جذابیت قابل اعتماد برای مخاطبان است.

اوپنهایمر نیز ماه ها در هاله ای از ابهام باقی ماند و تریلرهایی با رویکرد شبه ترسناکی از زندگی و حرفه جی. رابرت اوپنهایمر و ساخت بمب اتمی از آن منتشر شد.

اوایل مشخص بود که بازیگران اوپنهایمر نه تنها تاثیرگذارترین بازیگران دوران حرفه‌ای نولان بودند، بلکه یکی از بهترین گروه‌هایی بودند که تا به حال در تاریخ سینما گردهم آمده‌اند. با بازی بازیگرانی چون کیلیان مورفی، رابرت داونی جونیور، امیلی بلانت، فلورانس پیو و مت دیمون، قدرت ستاره ای فیلم به تنهایی برای جذب مخاطب کافی بود.

در حالی که قبل از اکران فیلم، هیاهو و هیجان زیادی پیرامون اوپنهایمر وجود داشت، نقدهای تحسین آمیز منتقدان، که برخی از آنها این فیلم را بهترین اثر نولان تا به امروز می دانستند، ممکن است عامل دیگری در فروش قابل توجه فیلم باشد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا