اخبار روز سینما

«مصلحات» با عنوان «عدالت خط قرمز ندارد!» اکران عمومی شد.

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

در آستانه اکران عمومی فیلم «مصالحات» به کارگردانی حسین دارابی، پوستر رسمی این فیلم منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی پروژه، پوستر رسمی فیلم سینمایی «مصالحات» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه با طرحی از خانه طراحان انقلاب اسلامی رونمایی شد.

فیلم «مصلحات» یک فیلم رازآلود و جاسوسی است که پس از سه سال بلاتکلیفی سرانجام چهارشنبه 26 خرداد با شعار «عدالت ندارد» به کارگردانی گروه سینمایی هویزه مشهد اکران می شود. خط قرمز!” در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم که به موضوعی افشاگرانه در اوایل دهه 60 می پردازد، آمده است: «پسر یکی از مقامات ارشد کشور در یکی از درگیری های مقابل تهران دست به قتل می زند. دانشگاه، اما پیوند خانوادگی و مصلحت سیاسی کشور، این قضیه مشکوک و پر از اسرار است. و راز را به تعادلی پیچیده و دشوار می آورد…”

این فیلم که یکی از آثار مهم و جنجالی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود در 7 رشته نامزد دریافت جایزه شد و حسین دارابی در اولین تجربه سینمایی خود دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم اول را دریافت کرد.

فرهاد قاهمیان، وحید رهبانی، نازنین فراهانی، مهدی حسینی نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهیبانو ذوالقدر و… بازیگران اصلی «مصالحات» را تشکیل می دهند.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به کارگردان: حسین دارابی، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، مدیر پروژه: کامران حجازی، فیلمبردار: روزبه رایگا، تدوین: سیاوش کردجان، موسیقی: فردین خلطبری، مدیر تولید: پیمان حجازی، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی، ساوند و آهنگسازی: آرش قاسمی، صدابردار: امیر عشاق حسینی، طراح گریم: شهرام خلج، بازنویسی فیلمنامه: احسان ثقفی، احمد حیدریان، دستیار کارگردان: صالح غربی‌جوان، برنامه‌ریزی: افشین رضایی، جلوه‌های ویژه تجسمی: ​​امین پهلوانزا فرامرز رضایی، حسین لنجبی، عکاس: امید صالحی، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری، مشاور رسانه ای: محمدحسین ساروقدی، روابط عمومی: زهرا دمزآبادی، تولید شده در باشگاه فیلم سوره، محصولی از سینماها و مرکز فیلم و سریال برتر.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا