اخبار روز سینما

مصطفی کی ازدواج کرد؟ | ماجرای پدر شدن مصطفی زمانی در قطر + عکس

مصطفی زمانی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است. مصطفی زمانی با بازی در نقش حضرت یوسف در سریال یوسف پیامبر چهره شد. مصطفی زمانی در سریال شهرزاد در نقش فرهاد ظاهر شد. مصطفی زمانی در چندین فیلم نیز بازی کرده است. مصطفی زمانی او در حال حاضر 41 سال سن دارد.

اخیرا عکس های مصطفی زمانی در فضای مجازی خبرساز شده است. برخی صفحات اینترنتی با انتشار این تصاویر خبر از ازدواج و پدر شدن مصطفی زمانی داده اند.

اگرچه این صفحات خبر ازدواج و پدر شدن یوسف پیامبر بازیگر را منتشر کرده اند اما به نظر می رسد این عکس ها مربوط به پشت صحنه سریال آمرلی باشد.

مدتی است که مصطفی برای بازی در این سریال آمرلی به عراق رفته و در این سریال با نریمان الصالحی همبازی شده است. عکس ها مربوط به پشت صحنه این سریال است.

البته برخی همچنان بر عقیده خود ثابت قدم هستند و می گویند مصطفی با این بازیگر عراقی ازدواج کرده است.

مصطفی+زمانی (1)

مصطفی زمانی: من عاشق نشدم، به من خیانت کردند!

مصطفی زمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با یکی از مدیران و در پاسخ به سوال یکی از مدیران درباره اتفاقات سال 1395 گفت: سال گذشته مشابه سال 1394 بود. من تمام مدت سر کار شهرزاد بودم. خیلی خوب بود؛ از آنجایی که ما همیشه سر کار بودیم، خود اجرا این حس را به من می دهد. که من زندگی بهتری دارم

وی همچنین به اولین فعالیت جدی خود در مقابل دوربین، ایفای نقش در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد و گفت: 8 بهمن کارم را از سال 1382 با بازی در یوسف پیامبر آغاز کردم. قبل از آن فقط در زندگی بازی کرده بودم و از آن لذت می بردم. از کودکی، نوجوانی و جوانی واقع بین بودم و عادت داشتم سریع تصمیم بگیرم.

بازیگر فیلم خط ویژه افزود: یک زمانی داشتم فوتبال بازی می کردم و چون موهای بلندی داشتم به من می گفتند استیو. آنها گفتند من شبیه استیو مک منمن هستم.

زمانی درباره نقش خود در سریال حضرت موسی نیز تصریح کرد: قرار نیست نقش حضرت موسی را بازی کنم. من نمی خواهم این همه پیامبر بازی کنم. زمانی که مرحوم سلحشور در قید حیات بودند به من پیشنهاد کار دادند. اما بازیگر دیگری را برای این نقش معرفی کردم. وقتی مریض بودند گفتند صحنه هایی از فیلم هست که حضرت موسی در خواب جدش یوسف پیامبر را می بیند و از من می خواهند که بازی کنم و من هم قبول کردم. اما الان با تیم جدید صحبت جدی نکرده ایم و هنوز قراردادی امضا نکرده ایم.

بازیگر نقش حضرت یوسف – عکس نودی

کارگردانی با اشاره به نقش فرهاد و شخصیت معشوقش از او درباره عاشق شدنش پرسید و گفت: این نوع بازی به این معناست که تو هم عاشق شدی؟ یک بار گفت: این قضیه و این سوال یک بار در جایی مطرح شد و گفتم بله! اما الان بیش از 6 ماه از آن دوره (تاریخ انقضای حرف من) می گذرد و باید بگویم؛ نه من عاشق نشدم اگر قصد دارید فریب یک مرد جوان را بخورید، بله، اما اگر به دنبال عشقی پرشور و پرشور هستید. نه من عاشق نشدم

عینک فرهاد در پایان گفتگو، شخصیت مجموعه داستان شهرزاد را به موزه دورهمی اهدا کرد.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/مصطفی-کی-ازدواج-کرد؟-ماجرای-پدر-شدن-مص/

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا