اخبار روز

مشاور رئیسی: خدمات رسانی و میزبانی از 20 هزار زائر ایرانی، افتخاریست برای ما/ جزئیات

در یک بازدید اخیر از موکب ایستگاه اول کربلا، عبدالملکی با نمایندگان ۲۰۰ خادم داوطلب و بسیجی که این موکب را اداره می کردند، در باره خدمات ارائه شده به زائرانی که از دوم شهریورماه به سمت کربلای معلی راهی شده بودند، گفتگو کردند. این موکب به صورت ۲۴ ساعته خدمت رسانی به زوار زمینی را انجام می داد و برای این منظور، خدمات گوناگونی را برای زائران فراهم کرده بود.

در بازدید از موکب ایستگاه اول راه کربلا در منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، حجت الله عبدالملکی با اشاره به نقش مناطق ویژه اقتصادی در تحول اقتصاد کشور، گفت: “مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران براساس اصول اقتصاد مقاومتی طراحی شده‌اند و به منظور کمک به اقتصاد ملی، تولید داخلی، تجارت، جذب گردشگری و جلب سرمایه داخلی و خارجی برای توسعه کشور در حال کار هستند.”

وی افزود: “فلسفه وجود مناطق آزاد در دولت سیزدهم، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.”

در ادامه، عبدالملکی در بازدید از موکب ایستگاه اول کربلا با نمایندگان ۲۰۰ خادم داوطلب و بسیجی این موکب که از دوم شهریورماه خدمت رسانی به زائران عازم کربلای معلی را برعهده دارند، دیدار و گفتگو کرد.

وی در بازدید از این موکب گفت: «برگزاری چنین موکبی در ابتدای مسیر زمینی از کربلای داخل بسیار جالب است.» منطقه ویژه اقتصادی کشور ایران پنج سال است که مسئولیت این موکب را بر عهده دارد و به زائران خدمات ارائه می کند.

عبدالمالکی: افتخار میزبانی از 20 هزار زائر کربلا نعمت بزرگی است

مشاور رئیس جمهور افزود: در این منطقه ویژه اقتصادی هر شب به طور میانگین به 20 هزار زائر حسینی خدمات متنوع فرهنگی و اجتماعی ارائه می شود که این نعمت بزرگی است. در این منطقه ویژه اقتصادی اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اربعین را در کنار هم می بینیم.

عبدالملکی، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، درباره این منطقه صحبت کرده و گفته است که زیرساخت‌های بسیار خوبی در این منطقه ایجاد شده‌اند که می‌توانند راهبردی برای جهش اقتصادی در نزدیکی پایتخت در حوزه‌های تجارت، گردشگری، ورزش و سایر حوزه‌ها باشند.

وی بیان کرده که این منطقه ویژه اقتصادی در آزادراه تهران-ساوه فضای متفاوتی را ایجاد کرده است و اقدامات بزرگی در زیر زمین یا کف زمین این منطقه انجام شده است.

با توجه به زیرساخت‌های بسیار خوبی که در این منطقه وجود دارد، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تأکید کرده است که این منطقه ویژه اقتصادی از فضای مناسبی برای حضور سرمایه‌گذاران برخوردار است. همچنین، همکاران این منطقه با بهره‌گیری از امکاناتی که در اختیارشان قرار گرفته، به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده‌اند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا