اخبار روز سینما

سلبریتی‌ها برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود به کدام کشورها سفر میکنند؟

جاهای دیدنی در جهان که سلبریتی‌ها برای تعطیلات خود به آن مکان‌ها می کند را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

به گزارش پی ام آپ، در ماه شهریور، فرصتی هنوز برای تجربه بهترین مقاصد تفریحی وجود دارد؛ جاهایی که با رشیدی‌ها، نسیم آرامش بخش اقیانوس، موسیقی شگفت‌انگیز، غذاهای لذیذ و غروب‌های زیبا معروف شده‌اند. در این مقاله، مکان‌های محبوب مشاهیر را معرفی می‌کنیم تا نشان دهیم چگونه می‌توانید از تعطیلاتی بی‌فراموش درماندنی لذت ببرید.

لاگو دی کومو، ایتالیا

لاگو دی کومو در منطقه لمباردی ایتالیا واقع شده و به خاطر آبهای نیلگون گسترده و مناظر سرسبز گیاهی که اطراف را فراگرفته، بسیار جذاب است. این منطقه نه تنها به دلیل بالاترین درآمد سالانه شناخته می‌شود، بلکه به دلیل بودن یکی از مقصدهای مورد علاقه سلبریتی‌های برجسته، از جاهای بی‌نظیر جهان تلقی می‌شود.

شخصیت‌های معروفی چون جورج کلونی، مدونا، استینگ و دناتلا ورساچه از جمله اشخاصی هستند که تعطیلات خود را در این منطقه سپری می‌کنند.

سلبریتی ها برای تعطیلات کجا می روند؟ مقصد مورد علاقه افراد مشهور مشهور

سن تروپه، فرانسه

به خوش آمدید به شهر ریویرای در فرانسه. این شهر به خاطر سواحل رنگارنگ و ردیف قایق‌های تفریحی اطراف آن مشهور است. سنت تروپه به مقصد مورد علاقه ثروتمندان برای آفتاب‌گرفتن، لذت‌بردن از بهترین غذاهای دریایی و شب‌های گرم و جذاب تبدیل شده است.

در سال ۲۰۲۲، خوانندگان مشهور آمریکایی، بیانسه و جی زی، این مقصد را برای تعطیلات خانوادگی خود انتخاب کردند. همچنین برای شخصیت‌های معروف دیگری نیز مانند نائومی کمبل، مجیک جانسون، ساموئل ال. جکسون، بونو، لئوناردو دیکاپریو و ونسا پارادی، این منطقه انتخاب اول برای تعطیلات است.

سلبریتی ها برای تعطیلات کجا می روند؟ مقصد مورد علاقه افراد مشهور مشهور
جزایر یونان، یونان

چه کسی از غواصی در آب های فیروزه ای جزایر یونان لذت نمی برد؟ سانتورینی، میکونوس، کرت، رودس، کورفو از جمله جزایر زیبای این مجمع الجزایر هستند که الهام بخش فیلم های معروفی مانند Mamma Mia هستند. از دهه 1960، زمانی که ستارگان سینما مانند گریس کلی، بریژیت باردو و سوفیا لورن در اینجا تعطیلات خود را سپری می کردند، این مکان یکی از محبوب ترین مقاصد برای ثروتمندان بوده است.

اگر می خواهید در کنار دریای اژه استراحت کنید و از غذاهای لذیذ مانند موساکا و سوولاکی لذت ببرید، باید از دوآ لیپا، پاریس هیلتون، کانیه وست، جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، بلا حدید، کریسی تیگن، همسورث، اوباما، تام دیدن کنید. هنکس یا جیمی کیمل را دنبال کنید و از این مقصد زیبا دیدن کنید.

سلبریتی ها برای تعطیلات کجا می روند؟ مقصد مورد علاقه افراد مشهور مشهور

جزایر بالئاری، اسپانیا

مجمع الجزایر به عنوان یک مقصد محبوب برای سلبریتی‌ها و حتی اعضای خانواده‌های سلطنتی شناخته می‌شود. این مجمع فرصتی مناسب را برای تمامی فعالیت‌ها به شما ارائه می‌دهد. در ایبیزا، بهترین مهمانی‌ها با حضور دی‌جی‌های معروف مانند دیوید گوتا یا بیزاراپ برگزار می‌شوند و در مایورکا، مناظر شگفت‌انگیز، کلیسای جذاب و غذاهای لذیذتان را تجربه خواهید کرد.

شخصیت‌های معروفی همچون سیهنا میلر، پاریس هیلتون، ان هتوی، ریتا اورا، اپرا وینفری، کریس جنر، الن دی‌جنرس، جرد لتو، استیو آئوکی، آنیتا یا ایرینا شایک نیز در تعطیلات خود در این جزایر دیده شده‌اند.

سلبریتی ها برای تعطیلات کجا می روند؟ مقصد مورد علاقه افراد مشهور مشهور

دبی، امارات متحده عربی

اگر عاشق تجمل گرایی هستید و نورهای شهر شما را خیره می کند، ممکن است بخواهید در آتلانتیس، برج العرب، پالم جمیرا یا هر هتل دیگری در دبی که افراد مشهوری مانند جاستین بیبر، کیم کارداشیان، کریستیانو رونالدو یا جوردین وودز در آن اقامت داشته اند اقامت داشته باشید.

این شهر سرگرمی های مختلفی را برای ایجاد یک تعطیلات فراموش نشدنی ارائه می دهد. می توانید از برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان دیدن کنید، نمایش فواره دبی را ببینید، در دبی مال خرید کنید، در شهر قدیمی قدم بزنید، در یک کلوپ ساحلی استراحت کنید یا به یک سافاری در صحرا بروید.

سلبریتی ها برای تعطیلات کجا می روند؟ مقصد مورد علاقه افراد مشهور مشهور

لوس کابوس، مکزیک

تابستان، زمانی ایده‌آل برای تفریح در صحرای باجا کالیفرنیاست. منطقه‌ی لوس کابوس با محیطی فوق‌العاده، انسجام خاصی برای استراحت در آرامش فراهم می‌کند. می‌توانید در خیال‌پردازی‌های ساحل طلایی قدم بزنید یا در اقامتگاه‌های محبوب سلبریتی‌های همچون سلنا گومز، جاستین تیمبرلیک، جنیفر لوپز و کریستینا آگیلرا اقامت کنید.

سلبریتی ها برای تعطیلات کجا می روند؟ مقصد مورد علاقه افراد مشهور مشهور

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا