اخبار روز سینما

مسی در یک برج 4 هزار میلیاردی در اینترمیامی زندگی میکند!/ تصاویری از منزل فوق لاکچری این فوتبالیست آرژانتینی!

لئونل مسی، یکی از برترین و پردرآمدترین ستاره های فوتبال در سراسر جهان، املاک و مستغلات بسیاری در کشورهای مختلف خریداری کرده است.

اما آخرین خرید او، یک عمارت بسیار لوکس و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در شهر میامی، ایالات متحده آمریکا، است که آن را به خانه ای خاص و بی نظیری تبدیل کرده است.

اما جدیدترین ملک لئو مسی در میامی یک عمارت بسیار مجلل با آخرین تکنولوژی ها است. چه چیزی آن را به یک خانه خاص تبدیل کرده است.

مسی در یک برج 4 هزار میلیاردی در اینترمیامی زندگی میکند!/ تصاویری از منزل فوق لاکچری این فوتبالیست آرژانتینی!

مسی، ستاره فوتبال که سال‌های زیادی از زندگی‌اش را در بارسلون زندگی کرد، خانه‌ای در این شهر خریداری کرد که به آن علاقه زیادی دارد. حتی پس از تحولات فوتبالی و سفر به پاریس برای بازی در پاری سن ژرمن، به بارسلونا با خانواده‌اش برمی‌گشت تا به خانه‌ی خود در این شهر سر بزند.

امسال، لئو پس از پیوستن به اینترمیامی در آمریکا و تلاش برای دستیابی به آرامش به دلیل جنجال های فوتبالی، خانه‌ی لوکس خود را در میامی خریداری کرد. اما به نظر می‌رسد که این خانه برای وی به بهانه‌ای برای جلب توجه در جامعه تبدیل شده است.

لیونل مسی خانه ای مجلل به ارزش 4 میلیارد در میامی داشت.

مسی خانه جدیدش را چه زمانی خرید و ارزش این ملک چقدر است؟

کادنا سر می گوید برخلاف آنچه انتظار می رود، لئو مسی در تابستان امسال. و پس از تصمیمش برای پیوستن به اینترمیامی، آن را خریداری نکرد، اما تاریخ خرید او به چهار سال قبل یعنی در سال 2019 باز می گردد.

این آپارتمان در برج پورشه دیزاین در ساحل اقیانوس اطلس واقع شده است و خرید آن برای ستاره آرژانتینی 80 میلیون یورو هزینه داشته است.

آپارتمان مسی در یکی از بالاترین طبقات این برج 60 طبقه قرار دارد. اکثر ساکنان برج طراحی پورشه از ستاره های مشهور هالیوود هستند.

لیونل مسی خانه ای مجلل به ارزش 4 میلیارد در میامی دارد.

آسانسور ویژه ماشین و رستوران اختصاصی در آپارتمان مسی.

در سایت رسمی برج محل سکونت لیونل مسی، به یکی از ویژگی‌های این ساختمان، یعنی امکان استفاده از آسانسوری برای حمل و نقل وسایل نقلیه ساکنین تا واحدهای آن‌ها، اشاره شده است. این امکان تنها برخی مالکان، از جمله خود مسی، در اختیار دارند.

همچنین، در طبقات بالایی برج، رستوران‌های اختصاصی وجود دارند که مالکان آپارتمان‌های مشهور در هر طبقه، می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

لیونل مسی خانه ای مجلل به ارزش 4 میلیارد در میامی دارد.

این رستوران ها خصوصی بوده و حضور افراد دیگر ممنوع است. در واقع، لئو مسی و خانواده اش به محض باز کردن یکی از درهای آپارتمانش می توانند این کار را انجام دهند. وارد رستورانی شوید که با آنها رفتار خاصی دارد.

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا